Logo

Marketing MIX

Pierwsze kampanie

Totalizator Sportowy i „Gazeta Bankowa” to pierwsi nadawcy reklam emitowanych na ekranach firmy Call2Action. Sieć o zasięgu ogólnopolskim liczy już 470 odbiorników w Piotrze i Pawle oraz Gymnasionie.

Ruszyła kampania reklamowa „Gazety Bankowej”, którą emitujemy na wszystkich nośnikach zainstalowanych w sieci delikatesów Piotr i Paweł. Emisja 20-sekundowych spotów „Gazety Bankowej” potrwa do 20-ego grudnia bieżącego roku – mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.

Firma zarządza czasem emisyjnym instalowanych P O S TV , dostarcza całą technologię i oprogramowanie. Niedawno ukończono instalację 264 odbiorników w sklepach Piotr i Paweł. Delikatesy odwiedza miesięcznie około 2,5 miliona klientów, z czego większość to dobrze sytuowane kobiety w wieku 25-49. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to 270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu na godzinę.

W ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym, 4-ego listopada w czterech sklepach na terenie Poznania wyświetlaliśmy 15-sekundowy spot dotyczący kumulacji Lotto, a dwa dni później informowaliśmy o kolejnej, tym razem rekordowej puli 40 mln – dodaje Sienutycz.

Call2Action wkrótce rozpoczyna kolejne instalacje w ramach podpisywanych właśnie umów z nowymi partnerami, którzy dostrzegli potencjał P O S T V .

Źródło: Call2Action