Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) objęła patronatem Promo Gifts – pierwsze w Polsce spotkanie b2b obejmujące ekspozycję firm z branży artykułów promocyjnych oraz szkolenia dla agencji reklamowych.
Trzydniowa impreza odbędzie się w Warszawie od 8 do 10 września.
– Odpowiadając na potrzeby rynku artykułów promocyjnych przesuneliśmy projekt targowy Promo Expo na 2010 r. Pozyskanie środków z Unii Europejskiej w ramach programu Innowacyjna Gospodarka dało nam możliwość przeprowadzenia 3 dniowych szkoleń sprzedażowych jeszcze w 2009 r. dla przedstawicieli branży reklamowej: SPRZEDAWAĆ ZAWSZE – CZYLI JAK POZYSKAĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W DZISIEJSZEJ SYTUACJI RYNKOWEJ? – mówi Magdalena Miętkiewicz, PR Manager Promo Gifts.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych powstała w lutym 2007 roku. Zrzesza na zasadzie dobrowolności podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, jak również firmy prowadzące działalność jako agencje reklamowe.
Na dzień dzisiejszy stowarzyszenie liczy około 60 członków, którymi są przedsiębiorstwa sektora prywatnego i polskie oddziały zagranicznych koncernów, a wachlarz oferowanych przez nie usług obejmuje wszystkie rodzaje spotykanych na rynku artykułów promocyjnych. W szeregach Izby zrzeszone są największe i najważniejsze firmy z grupy dystrybutorów i producentów artykułów promocyjnych, ale także agencje reklamowe i opiniotwórcze media branżowe.
W gronie wystawców PROMO GIFTS znalazły się firmy: Lecce Pen Polska, Macma, Midoceanbrand Polska, MM Brown (Chocolissimo).
Obok PIAP partnerami imprezy są także: Notus Dom Kredytowy, ProNotus, InPost, Flash Press Media, OOH magazine, Nowoczesna Firma.