Logo

Marketing MIX

Kontynuacja współpracy Piasta z WKS Śląsk Wrocław

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska na mocy przedłużonej na okres dwóch lat umowy sponsorskiej pozostanie sponsorem WKS Śląsk Wrocław co najmniej do 2011 roku. W ramach wsparcia drużyny piłki nożnej wrocławskiego klubu, na czas nadchodzącego sezonu piłkarskiego, przygotowywane są wspólne – klubu i sponsora – akcje dla kibiców piłkarskiej drużyny.
Piast będzie występował jako sponsor klubu podczas wszystkich oficjalnych meczów ligowych i pucharowych rozgrywanych przez drużynę piłki nożnej WKS Śląsk Wrocław. Zawodnicy klubu zgodnie z umową występować będą podczas meczów w nowych strojach sportowych, na których tradycyjnie pojawi się logo marki Piast umieszczone z przodu koszulki. Logo Piasta umieszczone jest także na strojach treningowych. Oprócz strojów, wzorem lat ubiegłych, Piast widoczny będzie na stadionie, m.in. na bramie nad tunelem wejściowym na murawę stadionu, na banerach rozmieszczonych wokół boiska i w jego narożnikach, za bramką (balony, standy), pod tablicą świetlną i na koronie stadionu, a także na materiałach, takich jak bilety, karnety i plakaty. Logotyp marki Piast eksponowany będzie również na oficjalnej stronie WKS Śląsk Wrocław, wraz z aktywnym linkiem do strony www.piwopiast.pl.
W ramach umowy Piast ma prawo do posługiwania się herbem klubu w promocjach piwa Piast adresowanych do konsumentów – sympatyków WKS Śląsk Wrocław oraz innych działań marketingowych marki, podejmowanych we współpracy z klubem. Rozgrywkom towarzyszyć będą wspólne aktywności stadionowe i pozastadionowe sponsora i klubu, takie jak outdoor, konkursy i akcje promocyjne z wykorzystaniem gadżetów oprawionych logotypami Piasta i WKS Śląsk Wrocław. – Cieszy nas bardzo kontynuacja współpracy. Wierzymy, że rozgrywane w nadchodzącym sezonie mecze wrocławskiej drużyny dostarczą wszystkim fanom klubu WKS Śląsk Wrocław wielkich, sportowych emocji. Na ten sezon przygotowujemy także specjalną piwną niespodziankę dla kibiców klubu, przypominającą o ostatnim wielkim sukcesie WKS Śląsk Wrocław – zdobyciu Pucharu Ekstraklasy – mówi Marcin Burdach, dyrektor ds. sponsoringu i gastronomii w Carlsberg Polska.