Logo

Marketing MIX

Telewizja Deutsche Bank

DB TV pierwsza w Polsce telewizja bankowa skończyła rok. W ramach realizowanego programu, od września 2008 r., we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC można było obejrzeć ponad 100 specjalnie przygotowanych felietonów. Równo rok temu Deutsche Bank PBC, we współpracy z agencją Ambient Infinity, wprowadził na rynek rozwiązanie komunikacyjne, będące pierwszą w Polsce telewizję bankową. Jest to autorski program realizowany przez dziennikarzy z doświadczeniem newsowym i telewizyjnym, których wspiera profesjonalna ekipa producencka. Skierowany jest on zarówno do klientów, jak i pracowników banku. – Staraliśmy się stworzyć prawdziwą, profesjonalną telewizję. W ciągu roku istnienia DBTV grupa twórców telewizyjnych i filmowych, która ukształtowała format programu, zrealizowała ponad 100 felietonów filmowych. Połowę z nich stanowią materiały omawiające produkty banku, które skierowane są do klientów. To praktyczne informacje przedstawione widzom w bardzo przystępny sposób – mówi Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Deutsche Bank PBC. Na antenie DBTV mają możliwość zaprezentowania się firmy, współpracujące z Deutsche Bank.