Logo


Skoda Auto Polska realizuje ogólnopolską akcję ambientową w galeriach handlowych, wspierającą launch Skody Yeti. Akcja prowadzona jest w największych galeriach handlowych w 7 miastach Polski tj.: Poznań, Warszawa, Łódź, Katowice, Wrocław, Kraków, Gdańsk. Niestandardowe ekspozycje Škody Yeti nastawione są na interakcję z konsumentami i indywidualnie dostosowywane do wnętrza galerii handlowych. W centralnych punktach można spotkać m.in.: samochód, ekspozytory reklamowe, stand multimedialny z pokazaniem schematu 3D, mini kino, w którym widzowie, siedząc na wygodnych fotelach, oglądają film prezentujący nowy model Škody Yeti. W innowacyjny sposób wykorzystane zostały także różne przestrzenie reklamowe w galeriach: windy, schody, drzwi. Kampania ambientowa w galeriach będzie realizowana do 10 lutego 2010 r. Za koncepcję, kreację i realizacje akcji odpowiada agencja IQ Marketing.