Logo

Trade marketing

Kasztelan w limitowanej serii

Marka Kasztelan z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa. Na opakowaniach dedykowanych kibicom piłkarzy ręcznych Wisły Płock znajduje się srebrny medal Mistrzostw Polski 2009, z kolei na puszkach piwa przygotowanych dla fanów koszykarzy Anwilu brązowy medal koszykarskiej ekstraklasy 2008-2009. W ramach równolegle przygotowanych akcji promocyjnych wszyscy konsumenci Kasztelana za zakup określonej ilości piwa otrzymają gadżety przygotowane specjalnie dla fanów włocławskich koszykarzy i płockich szczypiornistów. Promocje komunikowane będą za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży. Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego Kasztelana Jasne Pełne z herbem Anwilu Włocławek oraz Wisły Płock jest agencja Studio DN.