16 listopada odbędą się warsztaty organizowane przez miesięcznik OOH magazine. Warsztaty poświęcone są tematyce marketingu BTL, w szczególności materiałom POS. Eksperci z branży producentów instalacji POS podzielą się swoją wiedzą w zakresie projektowania, funkcji i efektywności działań marketingowych w miejscu sprzedaży.
Warsztaty odbędą się 16 listopada w hotelu Czarny Kot przy ulicy Okopowej w Warszawie. Będą platformą edukacyjną towarzyszącą konkursowi na najlepszy display roku – POS Stars, organizowanemu corocznie przez OOH magazine. Warsztaty skierowane są do przedstawicieli działów marketingu oraz PR.
Zagadnienia poruszane podczas warsztatów:
– POS w branży FMCG – d-well / Ewa Pieklik, Dyrektor Handlowy
– Digital POS (innowacyjne rozwiązania multimedialne w „służbie” materiałów POS) – Adform / Tomasz Mierzejewski, Account Director
– Z pamiętnika projektanta – jak powstają projekty instalacji POS – IMC Winkowski Group / Edyta Siof, Specjalista ds. Sprzedaży
Warsztaty oficjalnie rozpoczynają się o godzinie 10:00, 16 listopada.
Warsztaty są bezpłatne. Termin zgłoszeń – do 09.11. Ilość miejsca ograniczona. Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w warsztatach zapraszamy do kontaktu:
Marzena Ziarkowska 515 077 553, m.ziarkowska@oohmagazine.pl