Logo

Marketing MIX

Luke Wróblewski w Polsce

Zapraszamy dyrektorów marketingu, kierowników oraz decydentów odpowiedzialnych za marketing internetowy na specjalne bezpłatne seminarium „Użyteczna Strona”. Wystąpi Luke Wróblewski –  międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie strategii produktu, projektowania aplikacji i interakcji z użytkownikiem. Celem seminarium jest promowanie światowych standardów użyteczności, uxer experience oraz podnoszenia biznesowej efektywności polskich stron internetowych.

26 września w Warszawie w Hotelu Westin będziemy gościć kluczowych ekspertów, którzy opowiedzą o:

LUKE WRÓBLEWSKI – mobile marketing i światowe trendy uxer experience
ANNA BOGUSKA-TORBICZ, Fundacja Obserwatorium Zarzadzania – trendy usability
TOMASZ KARWATKA, Ideacto – usability w e-commerce
TOMASZ KOPACZ, Microsoft – zmiany w technologii, komputerach i umysłach
HUBERT TURAJ, Edisonda – funkcjonalne serwisy internetowe
MACIEJ LIPIEC i PAULINA RZYMSKA, Agencja K2 – case studu Play.pl
KRZYSZTOF PIWOWAR i JAROSŁAW KOZAK, Agencja Adv.pl wraz z Klientem – case study Winiary
Oraz sesja poranna:
DAMIAN SIEMKOWICZ, Performance Media – SEO dla zaawansowanych

Organizatorem jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium jest finansowane ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.

Więcej na: www.katalizatorinnowacji.pl/seminaria.html/art/69