Urządzenia Digital Signage zdobywają coraz większy kawałek podłogi na reklamowym rynku i nie tylko. Zarówno szeroki wachlarz produktów, jak i duża elastyczność producentów instalacji sprawiają, że klienci przyglądają się ofercie z zainteresowaniem, choć ciągle z rezerwą. Na temat innowacyjnych produktów, jakości i zastosowania Digital Signage, rozmawiamy z Pawłem Kryszakiem, współwłaścicielem firmy DYSTEN.
Joanna Łęczycka: W jakich instalacjach specjalizuje się firma DYSTEN?
Paweł Kryszak: DYSTEN od lat specjalizuje się w Digital Signage. Na początku były to tylko wyświetlacze diodowe, z czasem firma wzbogaciła swoją ofertę o pełną gamę nośników DS. Ekrany diodowe to nasza specjalność – dzięki temu, że oferujemy własne rozwiązania techniczne, własne projekty, jesteśmy w stanie zapewnić klientom najwyższą jakość przez wiele lat. W ciągu ostatnich trzech lat bardzo mocno rozwija się DS w instalacjach przygotowywanych przez DYSTEN dla komunikacji publicznej. Jesteśmy dumni z tego, że udało nam się zdobyć bardzo mocną pozycję na tym rynku o czym świadczy chociażby przyznanie nagrody przez KZK GOP największego organizatora transportu w Polsce za jeden z naszych produktów. (…)
Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.
Cała publikacja dostępna pod adresem: