Logo

Trade marketing

Znamy laureatów konkursu POS Stars 2011

16 listopada w Warszawie, podczas Międzynarodowych Dni Wyposażenia, Technologii Usług Dla Handlu RetailShow 2011,  poznaliśmy tegorocznych laureatów konkursu POS Stars. Nagrodę GRAND PRIX dla najlepszej realizacji POS 2011, zdobył boks akustyczny Knauf (na zdjęciu) wyprodukowany przez firmę Willson&Brown. W tym roku w konkursie POS Stars brało udział 17 firm, wystawiając łącznie 44 ekpozytory w 11 kategoriach konkursowych.

Wszystkie zgłoszone display’e można było  podziwiać w czasie dwóch dni trwania imprezy targowej – 16 i 17 listopada w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji konkursu POS Stars oraz uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się podczas wieczornej gali wystawców. Nagrodę GRAND PRIX dla najlepszej realizacji POS 2011, zdobył ekspozytor wyprodukowany przez Willson&Brown dla firmy Knauf. We wszystkich dziesięciu kategoriach konkursowych zostały przyznane nagrody główne oraz dodatkowo wręczono cztery wyróżnienia. Oto lista tegorocznych laureatów:

NAPOJE I ŻYWNOŚĆ: STI Group, display: Handl Tyrol
Wyróżniono: DPH Company, display: Jacobs
KOSMETYKA: Miletis, display: TG Rimmel
FARMACEUTYKA: Willson&Brown, display: Avene (żagiel)
ALKOHOL & TYTOŃ: ATS Display, display: Beer Display Carlsberg
Wyróżniono: ERGO POS, display: Kostka Żywiec Horeca
ELEKTRONIKA (RTV/AGD): Production Point, display: Display Beczka G-Shock
DESIGN: Agencja Reklamowa S4, display: Mostek Kapitana Morgana
DIGITAL POS: Willson&Brown, display: Knauf – boks akustyczny
Wyróżniono: ECCO, display: Kiosk interaktywny ECCO – Friendlyway Empire Slim 19’’
KARTONOWE: QLA, display: Piwo Kresowe
INNE: ATS Display, display: Display Certus Evo 2
NALADOWE: Print Point Druk Cyfrowy, display: Soproni – Is Relief 3D
PRZYKASOWE: wyróżniono: Arkoop, display: Regał przykasowy PiP

Nagrodę publiczności zdobył display Beczka G-Shock, produkcji Production Point.

Realizacje były oceniane przez profesjonalne jury złożone z przedstawicieli marketingu i PR’u największych firm, mediów, designerów oraz grafików. W tym roku displaye konkursowe oceniali: Maria Kosatka-Pietruszka (Kierownik Operacyjny, Polska Grupa Merchandisingowa), Joanna Łęczycka (Z-ca red. nacz. OOH magazine), Renata Zielińska (Visual merchandiser manager, Merczendajzerzy.pl), Wojtek Sieradzki (Visual executive manager, Merczendajzerzy.pl), Andrzej Pągowski (Dyrektor Kreatywny i właściciel firmy Kreacja Pro), Jan Mosiejczuk (Head of Strategy, On Board San Markos Group), Aleksander Acher-Chanda (Ekspert Technologiczny, Sekwencja), Grzegorz Wroniszewski (Group account director, Cursor SA Grupa Outsourcing Experts).

Konkurs na najlepsze display’e roku, organizowany jest raz w roku przez redakcję OOH magazine.

Więcej informacji na: www.oohmagazine.pl/posstars/