Logo

Marketing MIX

Johnnie Walker i Bushmills ponownie z BrainJuice

Diageo – producent i dystrybutor marek alkoholowych – przedłuża współpracę z BrainJuice Group na 2013 rok. Głównym zadaniem BJG jest obsługa działań w obszarze social media dla marek Johnnie Walker i Bushmills, obejmująca także produkcję aplikacji i realizację kampanii reklamowych na Facebooku.

Współpraca obu firm toczy się od 2009 roku. W lipcu 2011 roku BrainJuice Group otrzymała zadanie przejęcia i zaktywizowania społeczności House of Walkers zgromadzonej na Facebooku oraz stworzenia i wdrożenia strategii wprowadzenia marki Bushmills do social media.

Prowadzone dla obu marek działania obejmują redakcję i moderację treści na fan page oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku; BrainJuice odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek. Prowadzone przez agencję działania obejmują także web PR, a w przypadku marki Bushmills – współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów.

– Zespół BrainJuice Group, realizujący dla nas działania w social media, umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami – komentuje Maria Roszkowska, Relationship Marketing & Digital Manager z Diageo. – To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako Klient doceniamy takie podejście – dowodem niech będzie fakt zgłoszenia przez nas działań prowadzonych przez BrainJuice Group dla marki Bushmills do globalnego konkursu Diageo Marketing Brilliance Awards 2012.

Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, uzupełnia: Praca z Diageo daje nam możliwość pełnego zaprezentowania naszego kompleksowego podejścia do działań on-line. Jest nam miło być jedyną agencją obsługującą marki Johnnie Walker i Bushmills w Polsce w zakresie działań digital.

Działania z zakresu social media i webPR realizowane są przez zespół FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.