Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Zmianę operator uzasadnia chęcią powrotu do swojej tradycji oraz podkreślenia narodowego charakteru. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.
Pierwsza z nowych placówek Poczty Polskiej została otwarta w Warszawie. Jest podzielona na cztery strefy: pocztową (gdzie można wysyłać i odbierać listy i paczki oraz dokonywać wpłat i wypłat), bankowo-ubezpieczeniową (gdzie obsługiwane są konta, lokaty i polisy), handlową (gdzie można kupić m.in. kartki pocztowe i prasę) oraz samoobsługową (gdzie można samodzielnie wysyłać i odbierać listy i paczki).
W najbliższym czasie Poczta Polska uruchomi dwie podobne placówki pilotażowe, a do końca roku ma ich otworzyć około 50. We wszystkich będą obowiązywać jednolite kolorystyka, aranżacja, wykończenie i funkcjonalność. Ponadto spółka wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów z usługami finansowymi: 640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego.
W placówkach Poczty Polskiej nowe logo będzie natomiast wprowadzane stopniowo przez kilka lat. Firma będzie na to wydawać od 2 do 6 mln zł rocznie. Ponadto planuje przeznaczyć do 2017 roku ok. 190 mln zł na modernizację swoich placówek do nowego standardu.