W dniach 18-20 lutego 2013 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się V Kongres Sprzedaż. Coraz szybciej zmieniająca się rzeczywistość sprzedaży, rosnące wymagania klientów, ekspansja nowych technologii oraz upodabnianie się produktów i usług powodują konieczność szukania kolejnych przewag konkurencyjnych.
Podczas spotkania specjaliści będą odpowiadać na następujące pytania:
– Jak odnieść sukces w sprzedaży dzięki budowaniu relacji z klientem?
– Jak przejmować rynek w czasie kryzysu?
– Czy wielokanałowość poprawia sprzedaż ?
– Jak zmniejszyć rotację w działach sprzedaży?
– Jak myśleć w 3d i wyróżnić się z tłumu?
– Jak istotne jest customer intelligence w sprzedaży?
Podczas dwudniowego Kongresu uczestnicy mają możliwość wyboru spośród 7 różnych ścieżek tematycznych, a trzeciego dnia 3 równoległe warsztaty interaktywne. Podczas V edycji Kongresu spotkają się eksperci i praktycy reprezentujący firmy wytyczające nowe trendy, liderzy w swoich branżach oraz dostarczyciele nowatorskich rozwiązań. Wśród blisko 40 znakomitych prelegentów zobaczymy między innymi: prof. Witolda Orłowskiego – byłego doradcę ekonomicznego Prezydenta RP, członka Rady Gospodarczej przy Premierze RP, głównego doradcę ekonomicznego PricewaterhouseCoopers Polska; Andiego Hanselmana – uznanego eksperta w zakresie zwiększania konkurencyjności w biznesie; Granta Leboffa – autora bestsellera „Terapia sprzedażowa”, Szymona Kudłę – eksperta w zakresie przywództwa, innowacyjności i przedsiębiorczości w biznesie; Michała Abramczyka – Dyrektora Rozwoju Biznesu w Noble Banku czy Krzysztofa Belinga – autora sukcesu marki FRUGO.