Logo

Marketing MIX

Piotr Sroka w San Markos

Do zespołu San Markos dołączył Piotr Sroka, który odpowiadał będzie za współpracę z nowymi klientami agencji oraz koordynację projektów New Business na stanowisku Brand Managera.

Sroka ma za sobą 10-letnie doświadczenie w działach marketingu i w agencjach reklamowych. Pracował w American Restaurant, Synergy Marketing Partners – gdzie tworzył strategię marketingową dla Pizza Hut oraz w
agencjach reklamowych takich jak: DougFaberFamily (później Change Integrated) i Banah Group. Jego kompetencje strategiczne wykorzystane zostaną  w agencji na stanowisku Brand Managera, do którego zadań należy również pomoc klientowi w prowadzeniu marki. Sroka prowadzonych przez siebie kluczowych kampanii zalicza: Vigor Bystrzaki – kampanię nagrodzoną brązowym Effie oraz SPECTAB laureat Golden Drum, (zdobywcą grand prix w kategorii interactive, oraz Złoty Bęben i grand prix w kategorii media campaigns).