Logo

Marketing MIX

Nowa siedziba firmy Słodkie Upominki

Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz konfekcjonowaniu słodyczy reklamowych – zmieniła swoją siedzibę. Od 18 lutego 2013 roku mieści się przy ul. Chełmżyńskiej 180 H w Warszawie, w nowym budynku o łącznej powierzchni ponad 3 tys. metrów kwadratowych, który łączy w sobie zakład produkcyjny z częścią socjalno-biurową.

Decyzja o budowie nowej siedziby związana była z dynamicznym rozwojem firmy, która słodycze reklamowe dostarcza nie tylko na polski rynek, ale także do krajów Unii Europejskiej oraz m.in. do Norwegii, Szwajcarii, Chorwacji, Gruzji.

Na powierzchni użytkowej ponad 3 tys. metrów kwadratowych mieszczą się hale produkcyjne (zakład produkcji czekolady, park maszyn do produkcji karmelu, park maszyn do wytwarzania opakowań, park maszyn do konfekcjonowania słodyczy), drukarnie (park maszyn drukujących tampodruk, flexodruk, druk cyfrowy), studio projektowe oraz studio graficzne.

Nowa siedziba firmy Słodkie Upominki to także część socjalno-biurowa, na którą składają się m.in. przestronne biuro, nowoczesne sale konferencyjne, stołówka oraz pomieszczenia gospodarcze.

Przy projektowaniu i wyposażaniu nowej siedziby firmy zwrócono uwagę na wykorzystanie nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań. Budynek posiada prostą i nowoczesną bryłę, głównie za sprawą odpowiednio dobranej struktury i kolorystyki użytych materiałów. Płyty elewacyjne doskonale współgrają ze stalowymi elementami, przez co nadają obiektowi nowoczesny charakter przy zachowaniu jego wyjątkowości i kolorytu. W siedzibie zamontowano wysokie okna oraz szklaną balustradę, dzięki czemu siedziba „rośnie w oczach”, sprawiając wrażenie bardzo przestronnej. Nowa siedziba firmy Słodkie Upominki to nowoczesny projekty architektoniczny – budynek, dzięki zastosowaniu specjalnych materiałów elewacyjnych, do złudzenia przypomina do tabliczkę czekolady.

– Mamy świadomość tego, że spójny wizerunek firmy to jeden z elementów pozwalających na osiągnięcie sukcesu poprzez zwiększenie rozpoznawalności naszej marki zarówno na krajowym, jak i na europejskim rynku. W tym celu postanowiliśmy stworzyć siedzibę, która jednoznacznie będzie kojarzona z czekoladą, a przy tym zachowa swoje walory funkcjonalne – podkreśla Ryszard Garmada, właściciel firmy Słodkie Upominki.