Logo

Marketing MIX

Kampania „Mebloterapia leczy koszmary wnętrz”

Od marca rusza nowa kampania wizerunkowa Galerii Wnętrz DOMAR po hasłem „Mebloterapia leczy koszmary wnętrz”. Za strategię oraz kreację po raz kolejny odpowiada Agencja Reklamowa Effectica.

W poprzednich odsłonach DOMAR potępił meblowy fast food i zachęcał do rozkoszowania się meblami stylowymi i trwałymi. Teraz stawia pytanie „czy nasze wnętrza są zdrowe?” i w przypadku negatywnej diagnozy proponuje Mebloterapię, czyli odpowiednik psychoterapii w zastosowaniu również do wnętrz, z tym że mieszkalnych. Domarowska Mebloterapia jest zbiorem technik, które rozwijają nasze wnętrza i pomagają w leczeniu ich zaburzeń. Na potrzeby kampanii powstał serwis internetowy www.mebloterapia.pl. Na stronie znajdziemy założenia i dekalog Mebloterapii, możemy zmierzyć swój poziom meblostresu i poznać Mebloterapeutki z DOMARU, profesjonalistki wyspecjalizowane w uwalnianiu naszych wnętrz od koszmarów. W serwisie jest miejsce na prezentację efektów Mebloterapii, czyli zdjęciową dokumentację jej przebiegu. Od początku marca będzie można również wziąć udział w konkursie, w którym wygraną jest kompleksowa Mebloterapia, prowadząca do całościowej, stylistycznej przemiany wybranego wnętrza.

Agencja Effectica przygotowała kampanię obejmującą: strategię, kreację (całościowa koncepcja i teksty na stronę www., outdoor (billboardy i siatki wielkoformatowe), ogłoszenia prasowe oraz formaty internetowe.