Od marca rusza nowa kampania wizerunkowa Galerii Wnętrz DOMAR po hasłem „Mebloterapia leczy koszmary wnętrz”. Za strategię oraz kreację po raz kolejny odpowiada Agencja Reklamowa Effectica.
W poprzednich odsłonach DOMAR potępił meblowy fast food i zachęcał do rozkoszowania się meblami stylowymi i trwałymi. Teraz stawia pytanie „czy nasze wnętrza są zdrowe?” i w przypadku negatywnej diagnozy proponuje Mebloterapię, czyli odpowiednik psychoterapii w zastosowaniu również do wnętrz, z tym że mieszkalnych. Domarowska Mebloterapia jest zbiorem technik, które rozwijają nasze wnętrza i pomagają w leczeniu ich zaburzeń. Na potrzeby kampanii powstał serwis internetowy www.mebloterapia.pl. Na stronie znajdziemy założenia i dekalog Mebloterapii, możemy zmierzyć swój poziom meblostresu i poznać Mebloterapeutki z DOMARU, profesjonalistki wyspecjalizowane w uwalnianiu naszych wnętrz od koszmarów. W serwisie jest miejsce na prezentację efektów Mebloterapii, czyli zdjęciową dokumentację jej przebiegu. Od początku marca będzie można również wziąć udział w konkursie, w którym wygraną jest kompleksowa Mebloterapia, prowadząca do całościowej, stylistycznej przemiany wybranego wnętrza.
Agencja Effectica przygotowała kampanię obejmującą: strategię, kreację (całościowa koncepcja i teksty na stronę www., outdoor (billboardy i siatki wielkoformatowe), ogłoszenia prasowe oraz formaty internetowe.