Dom mediowy Mindshare Polska po raz kolejny pokonał konkurencję i pozyskał budżet mediowy HJ Heinz. Agencja, tak jak w poprzednich latach, będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz realizację kampanii w internecie.
Mindshare Polska już po raz piąty z rzędu pozyskał budżet mediowy HJ Heinz. – Opracowana przez nas oferta została wysoko oceniona przez Klienta, zarówno w warstwie merytorycznej, jak i pod względem zaproponowanych kosztów. Cieszy nas fakt, że Klient po raz kolejny docenił nasze kompetencje i podjął decyzję o przedłużeniu współpracy – powiedziała Paulina Kierczyńska, Partner, Business Development, dom mediowy Mindshare Polska.
Mindshare Polska będzie odpowiadał za realizację kompleksowych działań mediowych dla HJ Heinz w mediach tradycyjnych oraz online. Za obsługę, doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację wszystkich kampanii mediowych HJ Heinz odpowiada zespół Anny Bieńkowskiej, Director, Client Leadership. HJ Heinz Polska każdego roku przeprowadza przetarg na zakup i planowanie mediów. Współpraca spółki z domem mediowym Mindshare Polska trwa nieprzerwanie od 2009 r.