Marketing MIX Druga edycja targów Office Fair 2013 pod patronatem OOH Magazine

Druga edycja targów Office Fair 2013 pod patronatem OOH Magazine

0

W ubiegłym roku miała swój debiut, niezwykle ciekawa impreza Office Fair, tematyką obejmującą design biurowy, wyposażenie, technologię oraz wszelkie usługi niezbędnę dla firmy i biura. Ogromne zainteresowanie branży, zeszłorocznych wystawców oraz odwiedzających, zaowocowało kontynuacją i tegoroczna, druga edycja, odbędzie się  dniach 18-19 września w warszawskim centrum wystawienniczym EXPO XXI.

Celem Office Fair jest stworzenie idealnego miejsca do nawiązania długotrwałych biznesowych kontaktów pomiędzy dostawcami a klientami. Jest to miejsce spotkań producentów, handlowców i klientów z obszaru biznesu. Podczas dwóch dni targów szerokie grono krajowych i zagranicznych wystawców, specjalnie na potrzeby polskich office managerów zaprezentuje najnowsze na rynku trendy, sprawdzone i uznane rozwiązania oraz specjalistyczną wiedzę.

Ale Office Fair 2013 to nie tylko targi – mówi współpomysłodawca imprezy Paweł Mularski, to również szereg konferencji oraz paneli dyskusyjnych, jak również atrakcyjne konkursy z nagrodami skierowanymi do odwiedzających a także samych wystawców. Chociaż do imprezy pozostało jeszcze trochę czasu, już teraz możemy ogłosić, że wśród gości znajdą się tak wybitni architekci jak Zbigniew Kostrzewa, Marek Kuryłowicz czy Szymon Wojciechowski.

Podczas tegorocznej edycji zostaną również przyznane nagrody Best Office Product, czyli wyróżnienie za najlepszy produkt, pokazany w czasie targów. Ten produkt wyłoni komisja w skład której wejdą redaktorzy i przedstawiciele patronów pod przewodnictwem redakcji Modern Office Manager. Nagroda zostanie przyznana kategoriach: Office Design, Office Stationary, Office Technology oraz Office Services.

Wszyscy zwycięzcy konkursu będą mogli bez ograniczeń używać logo i nazwę nagrody w swojej działalności promocyjnej, reklamowej i informacyjnej. Lista firm, które otrzymają Nagrodę zostanie również opublikowana m. in. w katalogu targów oraz na łamach serwisów i czasopism patronujących wydarzeniu.

Za organizację wydarzenia odpowiada MB Media wydawca prestiżowych tytułów takich jak: Modern Office Manager, Auto Service Manager, Nowoczesna Klinika i Paint & Decor oraz organizator licznych konferencji i targów.