12 września br., podczas Festiwalu Marketingu i Festiwalu Druku w Warszawie, uczestnicy będą mogli wziąć udział w szkoleniu marketingowym przeprowadzonym przez branżowego eksperta. Marcin Gieracz, Partner&Strategic Director w Rubikom Strategy Consultants, podczas czterech paneli dyskusyjnych, przybliży gościom m. in. zagadnienia marketingu w czasach kryzysu, przedstawi trendy i preferencje konsumenckie czy omówi techniki wsparcia sprzedaży.
Podczas specjalistycznych warsztatów zostaną poruszone 4 główne tematy:
• “ZINTEGROWANY SYSTEM KOMUNIKACJI MARKI”
• “KONSUMENT W MIEJSCU SPRZEDAŻY” NA PODSTAWIE 2 EDYCJI BADAŃ SHOPPINGSHOW
• “KOMUNIKACJA TRADE”
• STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE SIECIĄ RETAILOWĄ
Marcin Gieracz. Posiada 14 lat doświadczenia na rynku. W zakresie strategii komunikacji współpracował z m.in. Unilever Axe, Gillete, Multikino, Casio, Subaru, Disney, ING Bank, Polkomtel – Plus GSM, PTC Era -Heyah, Samsung Mobile. Od 8 lat Partner&Strategic Director Rubikom Strategy&Communication Group, w ramach której funkcjonują podmioty uzupełniające kompetencje Rubikom: Movedo Trade&Shopper Marketing, Kolko Communications, Upwebb. Wcześniej odpowiadał za marketing i sprzedaż m.in.: House, Reporter, Prima Moda, Coccodrillo, Dom Mody Caterina. Wykładowca studiów podyplomowych “Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem” w Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz “Strategia marketingowa” w Krakowskiej Akademii im A. Frycza. Od 2005 regularnie dzieli się swoją wiedzą na seminariach, kongresach oraz specjalistycznych warsztatach, a w zakresie strategii marketingowych stale publikuje dla branżowych i publicystycznych mediów, m.in.: OOH magazine, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, Media&Marketing, Newsweek, Dziennik Polska, Gazeta Wyborcza, marketingowiec.pl, Gazeta MSP.
Koszt całościowy szkolenia to 690 zł (cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe).
Uwaga! Przy zgłoszeniu do 15 lipca koszt uczestnictwa jedyne 490 zł.
Zgłoszenia przyjmuje Monika Opałka pod numerem telefonu: 515 077 605 lub pod adresem: m.opalka@oohmagazine.pl