In-shop.pl – system umożliwiający błyskawiczne zarządzanie merchandisingiem POS w sieciach sprzedaży – dostępny jest już na rynku. Skraca planowanie i dystrybucję zadań o 90% w porównaniu ze standardowymi metodami. Umożliwia również indywidualizację sposobu ekspozycji na poziomie każdego punktu sprzedaży. Wygodne generowanie zadań, szybkie i precyzyjne obliczanie nakładów oraz sprawne raportowanie to nie wszystkie możliwości systemu stworzonego przez firmę Branch Brothers.
Narzędzie In-shop.pl kompleksowo odpowiada potrzebom osób oraz zespołów odpowiedzialnych za zarządzanie merchandisingiem POS. Jednym z jego kluczowych elementów jest elastyczność bazująca na dostępności online, bez konieczności instalacji systemu na urządzeniach mobilnych lub komputerach. Narzędzie powstało w oparciu o wieloletnie doświadczenie ekspertów Branch Brothers (Upright Group) w kompleksowej obsłudze operacyjnej ekspozycji POS w sieciach sprzedaży. Współpraca z wieloma różnymi sieciami sprzedaży pozwoliła poznańskiej spółce na zdobycie cennej wiedzy o każdym etapie realizacji ekspozycji POS, od konstruowania planogramów, kalkulacji nakładów, produkcji, poprzez logistykę aż do fizycznej ekspozycji w miejscu sprzedaży.
Unikalność systemu polega na tym, iż umożliwia on śledzenie historii ekspozycji marketingowej w dowolnym punkcie sprzedaży. Pozwala na to zaawansowane archiwum danych, zawierające zdjęcia oraz dowolne informacje o całej sieci sprzedaży. Warto zwrócić także uwagę na dodatkowe funkcje, takie jak moduł planowania ekspozycji na witrynach, planowanie procentowe ekspozycji czy synchronizacja i monitorowanie stanów magazynowych. System ten pozwala także na sprawne zbieranie bieżących danych oraz raportowanie zleceniodawcy na temat stanu ekspozycji w placówce lub punkcie handlowym pomiędzy akcjami merchandisingowymi.
– System In-shop.pl został gruntownie przetestowany przez naszą firmę w każdych warunkach i u wielu klientów – wyjaśnia Michał Klincewicz, członek zarządu spółki Branch Brothers. – Już od listopada 2011 Branch Brothers realizuje przy jego pomocy merchandising POS dla swoich klientów. Podczas jednej akcji obsługujemy ponad 1100 lokalizacji – dodaje. Największym zleceniem obsługiwanym do tej pory przez system jest wymiana ekspozycji w 12 tys. punktów handlowych.
Dużym udogodnieniem dla klienta w systemie In-shop.pl jest wspomniany dostęp do widoku online. Informacje umieszczane są w nim w czasie rzeczywistym. Pozwala to na bieżące śledzenie postępów prac oraz kontrolę wykonywanego, a nie tylko zakończonego procesu. Takie działania są istotne np. przy szybko pojawiających się promocjach, które trwają krótko. Dzięki podglądowi online dział marketingu ma informacje na temat tego, czy produkty objęte promocją są odpowiednio wyeksponowane i oznaczone etykietami promocyjnymi. Jeżeli występują problemy podczas trwania promocji, klient może natychmiast zareagować.
– Istotną rolę przy realizacji wielu zadań odgrywają również zdjęcia. Odpowiedni system informatyczny umożliwia ich natychmiastowe umieszczenie na platformie i dostęp do nich w wygodnej galerii. Zdjęcia zaś są dokładnie powiązane z miejscami, w których zostały wykonane. Dzięki systemowi In-shop możemy zapomnieć o niewygodnych FTP czy raportowaniu foto mailem – dodaje Michał Klincewicz.
In-shop.pl pozwala na przyspieszenie obiegu informacji na temat przebiegu prowadzonej akcji, znacznie szybsze i odpowiadające bieżącym potrzebom delegowanie zadań strukturze terenowej oraz dobieranie odpowiedniej liczby personelu.