Logo

Marketing MIX

Polska kampania PR zwycięzcą międzynarodowego konkursu Stevie Awards

Procontent Communication prowadzący działania PR dla Saxo Bank Polska został zwycięzcą międzynarodowego konkursu Stevie Awards for Women in Business. Agencja otrzymała najwyższe wyróżnienie – Golden Awards w kategorii Reputation/Brand Management.

Do zadań agencji należy kompleksowe doradztwo komunikacyjne obejmujące budowanie wizerunku Saxo Banku na polskim rynku, pozycjonowanie jako eksperta CEO Saxo Bank Polska – dr Macieja Jędrzejaka oraz stałą współpracę z najważniejszymi mediami biznesowymi, ekonomicznymi i ogólnoinformacyjnymi.

Pozycjonowanie marki jest złożonym procesem, wymagającym długiej pracy. Zwycięstwo
w konkursie Stevie Awards for Women in Business jest dla nas dużym wyróżnieniem, świadczącym o dobrych efektach, jakie udało nam się osiągnąć w czasie półrocznej współpracy z polskim oddziałem Saxo Banku – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.

Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech programach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business.  Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając  w ten sposób najlepsze osiągnięcia z  branży public relations oraz marketingu.

Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół w składzie Piotr Plak
i Joanna Sokołowska.