Logo

Marketing MIX

Nowa kampania Finlandia® Vodka

Finlandia® Vodka nawiązała współpracę z agencją kreatywną Wieden+Kennedy, która opracowywała kampanie dla takich międzynarodowych marek, jak Nike, P&G, Coca-Cola czy Levi’s. Kooperacja z londyńskim oddziałem sieci zaowocowała nową globalną kampanią dla Finlandia® Vodka. Odświeża ona wizerunek marki, nadając jej oryginalny kierunek, znacznie różniący się od dotychczasowej linii komunikacji.

Głównym celem kampanii jest inspirowanie konsumentów do niezwyczajnego życia. Kreacja wyznaczona przez Wieden+Kennedy London podkreśla szczególnie ideę celebrowania chwil i doświadczania ich w mniej zwyczajny sposób. Zachęca do przełamywania rutyny poprzez odkrywanie codzienności na nowo oraz poszukiwanie przyjemności, nawet tych niewielkich, które sprawią, że każdy dzień będzie udany. „Za życie niezwyczajne” to nie tylko filozofia marki, ale również propozycja filozofii życia..

-„Za życie niezwyczajne” to kampania, która otwiera świeży i odważny kierunek komunikacji Finlandia® Vodka. Wizerunek marki, która niezmiennie kojarzona jest z najnowszymi trendami w światowym designie, wzbogacony został o elementy odwołujące się bezpośrednio do stylu życia. Dzięki temu podejmujemy dialog
z naszymi konsumentami, inspirując ich do odkrywania codzienności, która może być niezwyczajna – podkreśla Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w Brown-Forman Polska.

Kampanii „Za życie niezwyczajne” towarzyszą działania marketingowe we wszystkich dostępnych kanałach. W najbliższym czasie, w wybranych klubach w całej Polsce, organizowane będą również eventy, podczas których niezwykłości życia będą mogli doświadczyć konsumenci.