Ricoh Polska gra z WOŚP już drugi rok. W ramach współpracy Ricoh przekazało Fundacji najnowocześniejsze rozwiązania do wyposażenia biura m.in. wysokonakładowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne oraz drukarki.
Ricoh wspiera Fundację podczas najważniejszych i największych wydarzeń związanych z jej działalnością, takich jak Finały WOŚP i Przystanek Woodstock. Urządzenia są objęte specjalną obsługą serwisową. Ricoh Polska dba również o dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i papieru.
Dzięki Ricoh Fundacja WOŚP rozstała się z tradycyjnymi ankietami, które wypełnić musiał każdy ze 120 tysięcy wolontariuszy, zamieniając je na internetowy formularz. Wszystkie identyfikatory dla wolontariuszy drukowane są na urządzeniach Ricoh w siedzibie Fundacji.
– Ricoh od wielu lat wspiera nie tylko najważniejsze wydarzenia sportowe, kulturalne czy środowiskowe, ale angażuje się również w działania społeczne. W grudniu 2012 r. rozpoczęliśmy kilkuletnią współpracę w Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – Fundacją cieszącą się największym zaufaniem społecznym w Polsce i od lat wspierającą najbardziej potrzebujących. Jestem przekonany, że długofalowa współpraca, która stała się dla nas zadaniem o najwyższym priorytecie, ułatwi Fundacji wypełnianie jej celów statutowych, a także usprawni działania podczas wszystkich wydarzeń organizowanych przez Fundację w tym tych najważniejszych jakimi są Finały WOŚP – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.
W ramach współpracy z WOŚP, Ricoh Polska przekazała do licytacji koszulki wyprodukowane specjalnie na 22. Finał WOŚP. Jest to edycja limitowana, wyprodukowanych zostało tylko 15 sztuk.