Firma Geers – działająca na rynku aparatów słuchowych w Polsce – rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową mającą na celu edukację pacjentów w temacie zmian przepisów regulujących wysokość oraz zasady refundacji przyznawanej na aparaty słuchowe, a także przepisów regulujących stopień ubytku słuchu na jedno lub na dwoje uszu.
Nowe przepisy umożliwiają refundację aparatów na dwoje uszu oraz na wyższe dofinansowanie. Spot reklamowy nie tylko informuje o nowych zasadach refundacji, ale również zachęca do bezpłatnego badania słuchu w jednym ze 180 oddziałów na terenie Polski.
Kampania rozpoczęła się 3 lutego i potrwa miesiąc. 15 – sekundowy spot eksponowany będzie w 64 prywatnych placówkach LUX Med w 13 polskich miastach, gdzie swoim zasięgiem dotrze do 1 mln Pacjentów prywatnych placówek.
Nośniki reklamowo-informacyjne w prywatnych placówkach LUX Med są unikatowym i skutecznym sposobem dotarcia do określonych grup celowych, jednakże reklamodawcy są dokładnie selekcjonowani, ze względu na rodzaj przekazu reklamowego oraz jego wiarygodność.
Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media, dysponujące czasem reklamowym w placówkach Lux Med na wyłączność Agencyjną.