Logo

Event MIX

Retail Marketing Forum (10 kwietnia 2014 r.)

Już po raz siódmy przedstawiciele handlu detalicznego spotkają się na corocznym Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym). Impreza odbędzie się 10 kwietnia 2014 r. w Warszawie.

W tym roku tematem przewodnim będzie integracja handlu tradycyjnego z internetowym. Uczestnicy dowiedzą się, jakie atuty mają salony stacjonarne i w jaki sposób mogą wykorzystać swoją przewagę nad e-sklepami. Eksperci pokażą także, jak e-commerce może wspierać tradycyjny handel. Prelegenci udowodnią, że te dwa kanały wcale nie muszą ze sobą konkurować, a wręcz przeciwnie – wykorzystując ich synergię można odnieść wielki sukces rynkowy. Spotkaniu Retail Marketing Forum będzie towarzyszyć także część wystawiennicza, gdzie zaprezentują się firmy z ofertą dla sieci handlowych.

Retail Marketing Forum to coroczna impreza skierowana do właścicieli i szefów marketingu sieci handlowych oraz zarządzających obiektami handlowymi. Jej organizatorem jest firma Promedia Jerzy Osika.  

www.promedia.biz.pl