Z początkiem maja ruszyła kampania reklamowa linii lotniczych Wizz Air, zachęcająca mieszkańców dużych miast do wyjazdów. Uwagę przyciągają autobusy nakłaniające kierowców do wzięcia urlopów i targetowane billboardy w charakterystycznych punktach Warszawy, Gdańska i Katowic. Za realizację odpowiedzialna jest agencja Fenomem.
„Domaniewska na urlop!”, „Żoliborz na pokład!”, to tylko niektóre z haseł reklamowych. Zaróżowiona od reklam stolica zachęca do zastanowienia się nad urlopem. Oprócz Warszawy działania kampanii widoczne są w Gdańsku, Katowicach oraz w Rydze i Budapeszcie.
Głównym kanałem komunikacji jest outdoor we wszystkich wymienionych miastach. Akcja promocyjna w Polsce objęła kilkadziesiąt billboardów oraz oznaczenia autobusów i przystanków, a także reklamę online. Część kampanii outdoorowej, powstała we współpracy z największymi polskimi lotniskami – Lotniskiem Chopina w Warszawie, Międzynarodowym Portem Lotniczym Katowice i Portem Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy oraz łotewskim Riga International Airport. Natomiast reklama online pojawiła się jedynie na polskich portalach internetowych.
– Kampania jest różowa, rzucająca się w oczy i trafiająca w sedno. Już teraz docierają do nas sygnały sympatii z miejsc, które zapraszamy na urlop. W social media pojawiło się wiele dyskusji na ten temat – komentuje Adrian Pietraszkiewicz, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji Fenomem.
Agencja Fenomem odpowiada za globalną obsługę Wizz Air, kreatywnie, produkcyjnie i w zakresie social media już od 4 lat.