Rozpoczęła się kampania reklamowa Tyskiego, w którym po raz kolejny marka zachęca kibiców do wspólnego przeżywania sportowych emocji. Inspirując się niepowtarzalnym stylem Kazimierza Górskiego, pokazuje fanom futbolu i nie tylko, że do czerpania radości z gry nie trzeba filozofii – wystarczą przyjaciele i prosta taktyka na mecz.
Bohaterami spotów reklamowych jest grupa przyjaciół, którzy inspirując się filozofią gry Kazimierza Górskiego, w zabawny sposób omijają stojące im na drodze przeszkody i puentują je własnymi wersjami kultowych powiedzeń trenera.
Tyskie od wielu towarzyszy fanom piłki nożnej i wspólnie z nimi chce cieszyć się pięknem sportu. Dlatego też po raz kolejny zachęcamy ich do wspólnego kibicowania. Nawiązujemy przy tym do stylu Kazimierza Górskiego, który z humorem potrafił zwrócić uwagę na to, co w sporcie najważniejsze. Tyskie chce przypominać o tym, że dla kibiców w piłce liczy się widowiskowa gra i wspólne oglądanie meczu w gronie znajomych – mówi Marek Marcinkiewicz, Senior Brand Manager piwa Tyskie.
Kampania reklamowa będzie realizowana w telewizji, internecie oraz na outdoorze. W punktach sprzedaży przygotowano także dedykowane materiały.
Autorem koncepcji kampanii jest Grey Group. Za scenariusze spotów oraz ich produkcję odpowiada Prime Production. Działania interaktywne oraz kampanię BTL przygotowała Tequila Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MEC. Komunikację PR prowadzi Q&A Communications.
Kampania reklamowa przypominająca piłkarskie prawdy stworzone przez Kazimierza Górskiego dopełnia działania Tyskiego upamiętniające trenera. Tyskie jest Sponsorem Głównym budowy pomnika Kazimierza Górskiego. Stanie on na terenie Stadionu Narodowego.