Logo

Trade marketing

Limitowana edycja Nałęczowianki – nowe opakowania

Nałęczowianka wprowadza na rynek limitowaną edycję wody mineralnej z kolorową etykietą.  Woda dostępna będzie w małych formatach – butelkach o pojemności 500 ml, i  dzięki poręcznemu opakowaniu będzie idealnym towarzyszem aktywnego dnia.

Głównym celem wejścia limitowanej edycji jest wsparcie rozbudowanej kampanii reklamowej, która w kwietniu została rozpoczęta przez Nestle Waters Polska (więcej o kampanii TUTAJ). Zmienione opakowania podkreślają pozytywne emocje jakie wywołuje Nałęczowianka.

Znakiem rozpoznawczym limitowanej edycji są nowe wzory na opakowaniach wody gazowanej i niegazowanej (500 ml). Opakowania zachowane są w radosnej kolorystyce bazującej na soczystych barwach. Różnorodność kolorystyczna wpisuje się w skojarzenia jakie wywołuje Nałęczowianka – energię, witalność, radość. Nowa edycja kierowana jest do wszystkich, którzy chcą dbać o siebie, mają apetyt na życie i czerpią z tego siłę do działania. Podkreśla to również hasło: „Nałęczowianka – pełna życia”.

Limitowana edycja Nałęczowianki dostępna jest w sklepach na terenie całego kraju.