Kilkaset co najmniej produktów, które można obrendować marką własną od kieliszków i szklanek począwszy, przez desery, proszki do pieczenia, bakalie, owoce, warzywa, grzyby, herbaty aż po opakowania i kosmetyki oferują wystawcy jedynych w Polsce i jednych z nielicznych w Europie Targów Producentów Marek Własnych(PLME), które odbędą się od 25 do 26 czerwca w Targach Kielce.
Na liście wystawców jest blisko 100 firm z Niemiec, Włoch, Ukrainy, Litwy, Belgii, Serbii, Węgier i Polski.
PLME to jedna z nielicznych w Europie międzynarodowych platform biznesowych dla przemysłu marek własnych, miejsce spotkań producentów, odbiorców hurtowych i najważniejszych sieci handlowych z całego Starego Kontynentu. Dzięki skoncentrowaniu w jednym miejscu wszystkich podmiotów zainteresowanych działaniami w tym sektorze, targi PLME będą najlepszym miejscem do prezentacji najnowszej gamy produktów, nawiązania szerokich sieci kontaktów biznesowych oraz podpisania intratnych kontraktów.
W tym samym czasie wystawcy i goście Targów Kielce mogą wziąć również udział w specjalistycznej konferencji. Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm takich jak m.in. Intermarche, Społem, AC Nielsen czy Piotr i Paweł. Podczas spotkania pojawią się takie zagadnienia jak opis rynku marek własnych i pożytki dla uczestników łańcucha tych produktów, praktyki firm handlowych i produkcyjnych, perspektywy rynku marek własnych i wpływu tych marek na wizerunek i skuteczność handlową poszczególnych formatów handlowych, kiedy podjąć decyzję o produkcji marek własnych, jak powinna powstawać marka własna, relacje ceny do jakości marki własnej czy polski rynek marek własnych na tle Europy.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
Więcej na www.markiwlasne.pl