Logo

Event MIX

Retail Day – technologie w służbie handlu

Podczas konferencji Retail Day – technologie w służbie handlu,  zaproszeni eksperci odpowiedzą na pytania: jak poprawnie zastosować innowacyjne rozwiązania, które mogą decydować o sukcesie w branży handlowej oraz jak sprawnie korzystać z systemów wykorzystywanych w placówkach handlowych?

Dzięki udziałowi w nwydarzeniu, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób inne firmy wykorzystują technologie celem usprawnienia procesów produkcyjnych, a dzięki wsparciu Partnerów poznają najnowocześniejsze rozwiązania.

W programie konferencji znajdą się następujące prelekcje:
• Krytyczne zmiany w prawie  a technologie w handlu
Maciej Ptaszyński  – Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu
• Systemy komunikacyjno-nawigacyjne w obiektach handlowych. Wsparcie sprzedaży poprzez dialog z klientem
Dr Maria Andrzej Faliński – Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji
• Nowoczesne technologie wspierajace handel – w handlu tradycyjnym, w praktyce
Wojciech Śliwa – Właściciel Sieci Delikatesy Paleo

Podczas konferencji poruszone zostaną także następujące zagadnienia:
– systemy zarządzania wspierające obsługę sprzedaży (m. in. rozliczanie kasjerów, zarządzanie raportami o zakupach i sprzedaży, zarządzanie relacjami z klientami
i dostawcami, komunikacja i wymiana informacji między placówkami a oddziałem, zarządzanie finansami/przychodami)
– systemy do raportowania i analiz
– oprogramowania wspomagające logistykę i magazynowanie (m. in. zarządzanie stanami magazynowymi, inwentaryzacja, zarządzanie łańcuchem dostaw, zamówieniami)
– integrację dostępnych aplikacji, integracja z urządzeniami peryferyjnymi
– RFID i automatyczna identyfikacja towarów – kody kreskowe, etykiety
– kasy, drukarki, systemy fiskalne
– rozwiązania terminalowo – kartowe (terminale POS, EFT POS)
– systemy wejściowe, systemy liczenia klientów oraz systemy antykradzieżowych systemów dozoru wizyjnego
– systemy lojalnościowe

BEZPŁATNY udział w konferencj dla kadry zarządzającej placówkami handlowymi:
– osoby decyzyjne w sieciach handlowych, sklepach sieciowych,
– zarządców i najemców centrów handlowych
– właścicieli i zarządców centrów handlowych, dyrektorów sieci stacji paliw,
– osoby prowadzące niezależne placówki handlowe
– dyrektorów rozwoju i inwestycji,
– menadżerów odpowiedzialnych za rozwój sieci handlowych,
– szefów zespołów IT i głównych informatyków,
– osoby odpowiedzialne za dobór i zakup nowych technologii, sprzętu i wyposażenia

Udział jest bezpłatny ww osób. Liczba miejsc ograniczona.

Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.