Już za tydzień od 25 do 26 czerwca w Targach Kielce odbędą się targi marek własnych PLME. W wystawie wezmą udział m.in. Alma, Bakalland, Contimex, Gold Drop, Konspol, PSS Społem czy Tarczyński.
Produkty i usługi oferowane pod markami własnymi, czyli takie które najczęściej wytwarzane są na zamówienie dużych firm i sieci handlowych, są zwykle tańszymi alternatywami dla dobrze znanych lokalnych lub międzynarodowych marek. Istnieją jednak i takie, które pozycjonowane są jako marki luksusowe. Polska jest europejskim liderem we wzroście znaczenia marek własnych. Około 30% krajowych produktów jest sprzedawanych waśnie pod tym szyldem. Wartość rynku produktów marek własnych szacowana jest aż na ok. 90 mld zł i stale rośnie.
Na liście wystawców jest ponad 100 firm z Niemiec, Austrii, Włoch, Ukrainy, Litwy, Belgii, Serbii, Węgier i Polski.
Private Label Middle Europe (PLME) to jedna z nielicznych w Europie międzynarodowych platform biznesowych dla przemysłu marek własnych, miejsce spotkań producentów, odbiorców hurtowych i najważniejszych sieci handlowych z całego Starego Kontynentu. Dzięki skoncentrowaniu w jednym miejscu wszystkich podmiotów zainteresowanych działaniami w tym sektorze, targi PLME będą najlepszym miejscem do prezentacji najnowszej gamy produktów, nawiązania szerokich sieci kontaktów biznesowych oraz podpisania intratnych kontraktów.
Podczas targów stworzona zostanie również specjalna galeria produktów oferowanych pod marką własną, które trafiły do sprzedaży w 2014 roku. Swoją ofertę zaprezentuje tam m.in. Intermarche, Kaufland, PSS Społem, Piotr i Paweł czy Tesco.
W tym samym czasie wystawcy i goście Targów Kielce mogą wziąć również udział w specjalistycznej konferencji. Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm takich jak m.in. Intermarche, Społem, Tesco, AC Nielsen czy Piotr i Paweł. Wystąpienie zapowiedział również Jacek Piechota, były minister gospodarki i pracy, obecnie Prezes Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Podczas spotkania pojawią się takie zagadnienia jak opis rynku marek własnych i pożytki dla uczestników łańcucha tych produktów, praktyki firm handlowych i produkcyjnych, perspektywy rynku marek własnych i wpływu tych marek na wizerunek i skuteczność handlową poszczególnych formatów handlowych, kiedy podjąć decyzję o produkcji marek własnych, jak powinna powstawać marka własna, relacje ceny do jakości marki własnej czy polski rynek marek własnych na tle Europy.
Bilet można kupić on-line na www.markiwlasne.pl