Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Pierwsi wystawcy Festiwalu Marketingu

Ponad 75% ubiegłorocznych wystawców potwierdziło udział w tegorocznej edycji Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających, zaprezentowano różnorodne maszyny drukarskie, media do druku i oryginalne opakowania. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od dostawców mediów i maszyn, drukarń, producentów POS, opakowań, po importerów i producentów artykułów promocyjnych.

– Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą imprezą tego typu w drugiej połowie roku. Poprzednia edycja targów przyciągnęła ponad 160 wystawców, w tym roku przewidujemy wystawiennictwo ponad 200 firm z branży – mówi Katarzyna Lipska z OOH magazine – organizatora targów.

Swój udział potwierdziło już ponad 100 wystawców. Z grona dostawców artykułów promocyjnych m.in. 12M, Adsystem, Capira, Easy Gifts, elasto form Polska, Expen (Sheaffer), Gift Star, L-Shop Polska, Inspirion Polska, Macma Polska, Senator, Stefania Zakład Galanterii Skórzanej, Texet, USB System, Viperprint.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży poligraficznej i reklamowej. – Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – dodaje Katarzyna Lipska.

Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends – „Trendy na rynku opakowań kartonowych”. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Nowością będzie konferencja Marketing MIX – poświęcona promocji w miejscu sprzedaży.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

www.festiwalmarketingu.pl