Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Gadżetowy sukces stoiska OOH magazine

800 osób, jakie odwiedziło stoisko OOH magazine podczas targów Packaging Innovations otrzymało ponad 2000 różnych gadżetów. Hitem targów okazała się torba OOH magazine „SZEF SZEFÓW” wyprodukowana przez firmę AWIH, a także inne gadżety reklamowe. Duże zainteresowanie OOH magazine zapewnił także pierwszy branżowy Raport poświęcony rynkowi Opakowań&Etykiet, jak również dokładnie stargetowana oferta wydawnicza.

Prezentowany na targach raport miał duże wsparcie marketingowe w postaci gadżetów reklamowych z logo OOH magazine i konferencji PACK TRENDS. Wspomniane torby wykonane przez firmę AWIH zrobiły na targach prawdziwą furorę. Strzałem w dziesiątkę okazały się również napoje energetyczne wykonane przez Fresh Drink oraz chusteczki odświeżające w wersji białej i zielonej od producenta gadżetów reklamowych – firmy Capira. Zainteresowanie wzbudziły także kolorowe, designerskie długopisy Premec Chalk dostarczone przez Expen i kubki wykonane przez firmę Avant. Najprostsze rozwiązania są najlepsze – dlatego obrandowane logiem OOH magazine jabłka znikały w mgnieniu oka (za wykonanie naklejek odpowiedzialna jest firma 12M), podobnie jak czekoladki wykonane przez Norwoks.

– Tak duże zainteresowanie naszymi gadżetami na targach jedynie potwierdza rosnącą popularność artykułów promocyjnych na rynku branży reklamowej. To dobry znak dla całej branży gadżetowej. Co ważne, nie mieliśmy drogich upominków, ale praktyczne jak np. chusteczki odświeżające czy bawełniane torby. W przypadku tych ostatnich mamy pewność, że z torbą, na której widnieje adres www, setki ludzi będzie chodziło „chwaląc się”, że jest „SZEFEM SZEFÓW” – mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Aktualne wydanie, mające swoją premierę właśnie na targach Packaging Innovations, to szerokie kompendium wiedzy z branży opakowań i etykiet, a także prawdziwy niezbędnik dla każdego marketingowca – komplet informacji i merytorycznych artykułów dotyczących marketingu, sprzedaży, gadżetów reklamowych, materiałów POS i druku. Drugą propozycją OOH magazine jest natomiast zestawienie mediów i maszyn dla szerokiego segmentu poligrafii reklamowej i opakowań.

[galeria=”1″]

Liczne spotkania i rozmowy podczas targów już zaowocowały kontaktami i ofertami współpracy, event był również doskonałą okazją do zaproszenia na wrześniowy Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań.

OOH magazine można pobrać TUTAJ.
Raport Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać TUTAJ.

www.oohmagazine.pl

KONKURS! Dla pierwszych 10 osób, które na adres redakcja@oohmagazine.pl wyślą maila z tytułem „Szef Szefów” wyślemy wspomniane torby. Czas start!

KL