Logo

Marketing MIX

Albedo Marketing z oryginalną kampanią dla Whirlpool

Na początku czerwca wystartowała ogólnopolska kampania promująca wprowadzenie na rynek nowej linii lodówek Whirlpool z innowacyjną technologią Supreme No Frost. Za całokształt działań odpowiedzialna jest poznańska agencja Albedo Marketing. Kluczową zaletą nowej linii urządzeń jest zapewnienie długotrwałej świeżość bez wysuszania żywności i to ta cecha stała się osią komunikacji, spajającą działania we wszystkich kanałach.

Kampania obejmuje ogólnopolską loterię konsumencką („Wnosimy świeżość do kuchni”), w której miłośnicy świeżości mogą wygrać lodówki Supreme No Frost oraz konkurs dedykowany do sieci sklepów Alma. Oprócz tego pod hasłem „Odkryj totalną świeżość” w sklepach AGD wdrożono promocję sprzedaży z cashbackiem o wartości 200 zł za zakup dowolnego urządzenia z linii Supreme No Frost.

Wsparciem kampanii są działania w nietypowych lokalizacjach, komunikujące zalety nowej technologii. Przygotowano nośniki do pociągów IC („Świeżość pierwsza klasa”) oraz specjalne rabaty na świeże kanapki w WARS. Na dworcach PKP pojawiły się citylighty informujące o promocjach.

[galeria=”1″]

Dodatkowo na 7 lotniskach w Polsce wystawiona została ekspozycja „Leć, jedzenie poczeka”, w której głównym atraktorem są maskotki – produkty żywnościowe, żegnające rodziny odlatujące na wakacje. Oczekujący w hali odlotów pasażerowie mogą zapoznać się z wydanym specjalnie na tę okazję biuletynem Supreme Magazine.

Miejscem, w którym będzie można zetknąć się z komunikacją są także zlokalizowane w całej Polsce targowiska ze świeżymi owocami i warzywami. Stragany wyposażono w promujące Supreme No Frost materiały POS. W nagrodę za ich właściwą ekspozycję sprzedawcy mogą otrzymać urządzenia Whirlpool. Dodatkowo konsumenci dokonujący zakupów na straganach otrzymają specjalne brandowane torby oraz możliwość wzięcia udziału w loterii.

Albedo Marketing odpowiada również za kampanię internetową, kreację stron dedykowanych technologii Supreme No Frost oraz promocjom, a także za adaptację reklamy TV na polski rynek.