Marka zdecydowała się na zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej, aby otworzyć się na nowych odbiorców poprzez nowoczesny i subtelny design. Twarzą nowej kampanii na sezon F/W 2015/16 została jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek. Ola Rudnicka.
Kampanię F/W 2015/16 zrealizowano we współpracy z fotografem Adamem Plucińskim z agencji Move, stylistką Zuzanną Kuczyńską z Laf oraz makijażystą Wilsonem i stylistą fryzur Michałem Bielckim z Warsaw Creatives.
Nowy logotyp, składający się z dwóch uzupełniających się części, jest zwieńczeniem kilkuletniego procesu, który zmierzał do odświeżenia wizerunku Solar.
– Od kilku sezonów budujemy komunikację na międzynarodowym poziomie. Nowa identyfikacja wizualna staje się doskonała podstawą do dalszych działań na rynku mody. W ten symboliczny sposób otwieramy się na nowych odbiorców. W nowej identyfikacji zachowaliśmy ponadczasową czerń i biel, z przewagą tej drugiej, przez co całość wyróżnia się subtelnym charakterem i świeżością designu. Różnorodna identyfikacja jest dostosowana do potrzeb dzisiejszego rynku komunikacji. Dzięki temu możemy się nią posługiwać w kampaniach reklamowych oraz naszych mediach: portalu lifestyle’owym i drukowanym magazynie, a także w projektach wideo realizowanych z niezależnymi twórcami – podkreśla Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company SA.
Zmieniona identyfikacja wizualna pojawi się w kolekcjach Solar z początkiem sezonu F/W 2015/16 i obejmie wszystkie elementy brandingowe, takie jak metki, tagi, torby i pudełka. W przyszłości zmienić się ma także wnętrze sklepów Solar. Rebranding marki jest efektem współpracy Solar z agencją kreatywną Futu.
JK