Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w Internecie oraz prasie.
Celem kampanii jest edukacja konsumenta oraz poinformowanie o korzyściach płynących z korzystania z produktu, który pozwala pozyskać z warzyw i owoców więcej wartości odżywczych niż tradycyjne wyciskanie. Jest kierowana do osób aktywnych, dbających o zdrowie i dietę. Główne jej narzędzia to konkurs „Pokaż jak wyciskasz 100% z życia”, landing page, POS, kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media oraz kampania w prasie.
Uczestnicy konkursu będą mieli za zadanie pokazać za pomocą zdjęcia, w jaki sposób wyciskają z życia to, co najlepsze. Konkurs będzie podzielony na 5 tygodniowych etapów, a po zakończeniu każdego z nich zostaną wyłonieni zwycięzcy edycji. Do wygrania wyciskarka Juice Maker One oraz karnety OPEN do Pure Jatomi Fitness. Na dedykowanym portalu znajduje się również interaktywna prezentacja produktu i jego benefitów. Dodatkowym walorem edukacyjnym strony jest internetowa ankieta konsumencka, prezentująca najważniejsze cechy urządzenia dopasowane do potrzeb użytkownika.
Kampania w mediach będzie prowadzona zasięgowo na portalach horyzontalnych (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl) oraz precyzyjnie z zachowaniem komunikatu kontekstowego (Vitalia, Edziecko). Dodatkowym wsparciem będzie obecność produktu w reklamach serwisów Facebook, YouTube i GDN. Planowana jest również intensywna kampania prasowa w najpopularniejszych tytułach kobiecych, m.in. Twoje Dziecko, Mamo to ja, Claudia, Olivia, Dziecko, Viva, Wysokie Obcasy Extra, Moje Gotowanie czy Women’s Health. W ramach współpracy z Pure Jatomi Fitness w sieci klubów pojawią się materiały POS z kontekstowym komunikatem.
Agencja INSIGNIA odpowiada za przygotowanie Key Visuali kampanii, reklam do prasy, opracowanie mechaniki konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”, jego obsługę, uruchomienie landing page’a oraz zakup mediów w Internecie.
Akcja promocyjna trwa do 15 lipca.
Więcej szczegółów kampanii i konkursu: TUTAJ
JK