Międzynarodowe wydarzenia branży kosmetycznej, takie jak targi Cosmetic Business, każdego roku wyznaczają trendy we wzornictwie i designie opakowań. W Monachium nie mogło zabraknąć polskich reprezentantów, w tym spółki Aniflex – producenta etykiet samoprzylepnych.
Targi Cosmetic Business to jedno z największych tego typu wydarzeń w Europie. Każdego roku przyciąga tysiące odwiedzających z kilkunastu krajów. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 10-11 czerwca i zgromadziła ponad 400 wystawców z 20 krajów. Wśród nich znalazł się Aniflex. Jak informuje producent, targowe stoisko zainspirowane było barwami logo firmy. Firma zaprezentowała etykiety produkowane w dwóch technologiach druku: technologii cyfrowej ink jet uv oraz technologii fleksograficznej uv. Obok przykładowych realizacji wszyscy, którzy odwiedzili stoisko mogli zapoznać się także z portfolio Klientów spółki.
– Ekspozycja produktów przygotowana była zgodnie z zasadą „minimum formy dla maksymalnego wyrazu treści” , co pozwoliło stworzyć doskonałą przestrzeń do dyskusji na temat produktów i trendów panujących w obszarze opakowań. Wśród wielu zaprezentowanych możliwości w zakresie druku etykiet dedykowanych branży kosmetycznej, szczególną uwagą cieszyły się te produkowane na materiałach typu Soft Touch oraz uszlachetniane lakierem matowym, zwłaszcza te gwarantujące efekt „no label look” – mówi Justyna Kierzkowska-Grzyb, Specjalistka ds. Marketingu w firmie Aniflex. – Za sprawą profesjonalnie przygotowanej oferty na targach bez wątpienia można stwierdzić, że Polska nie jest już tylko odtwórcą światowych trendów, ale także ich kreatorem – akcentuje przedstawicielka firmy.
JK