Agencja Allegro już po raz czwarty prowadzi kompleksową komunikacją festiwalu Audioriver, który odbędzie się w ten weekend w Płocku (24-26 lipca). Audioriver to największy festiwal muzyki elektronicznej w Polsce.
Agencja odpowiada za pełną obsługę public relations festiwalu i wspiera wydarzenia towarzyszące: m.in. konferencję muzyczną, Audioriver Fashion Day, targi muzyczne, kino festiwalowe oraz pierwszą w historii dwupłytową kompilację „Audioriver. 10 Years in Plock”. Działania są prowadzone od grudnia 2014.
Trzeci rok z rzędu festiwal całkowicie się wyprzedał, a w zeszłym roku na plaży w Płocku każdej nocy bawiło się ponad 25 tysięcy osób. Pod względem wielkości, Audioriver to trzeci festiwal biletowany w Polsce.
Agencja Allegro jest laureatem ostatniej edycji konkursu „Złote Spinacze” w kategorii Kultura za działania PR dla Audioriver 2013. Audioriver to trzydniowe, międzynarodowe wydarzenie, które już od 2006 roku udowadnia, że taneczne brzmienia nie muszą być proste, a muzyka ambitna nie musi być trudna. To największy w Polsce festiwal z elektroniką, prezentujący niemal wszystkie jej odmiany: od techno i house’u, przez drum & bass, dubstep, electro, a na IDM i popie kończąc. W ciągu 3 dni, łącznie na 8 scenach, wystąpi blisko 100 artystów, w tym m.in. Róisín Murphy, Underworld i Hercules & Love Affair.
KL