Do kolejnych wystawców we wrześniowym cyklu spotkań branży upominków reklamowych dołączyła firma AXPOL Trading. Podczas PROMO SHOW w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach uczestnicy będą mogli zapoznać się z najnowszymi propozycjami w ofercie dystrybutora.
– Uznaliśmy, że udział w PROMO SHOW będzie doskonałą okazją, aby przedstawić klientom asortyment marki MOLESKINE. Nasza firma została wyłącznym dystrybutorem tych kultowych notatników na rynku reklamowym w Polsce. Planujemy także zaprezentować aż 5 nowych katalogów – mówi Anna Jankowska, specjalista ds. marketingu i rozwoju w Axpol Trading.
Pierwszym z prezentowanych katalogów będzie VOYAGER Special Edition 2015/2016 – premiera ponad 150 nowości oraz produktów dobrze znanej marki MOLESKINE, kolejnym VOYAGER XD Winter 2015 czyli poszerzona kolekcja designerskich artykułów reklamowych, w tym wiele innowacyjnych propozycji i niespodzianek. Trzeci katalog to nowa odsłona pluszowych zabawek reklamowych z akcesoriami pod nadruk czyli FOFCIO Promo Toys. XD APPAREL to ekologiczna odzież stworzona w trosce o przyszłość naszej planety i o nas samych, linia wysokiej jakości kurtek na cały rok. Ostatni katalog to VOYAGER Wine Club czyli wyśmienite wina i inne alkohole, eleganckie zestawy podarunkowe, akcesoria oraz opakowania, a także wysokiej jakości oliwa z oliwek i wyszukane czekolady.
– Nasza firma stawia sobie za cel dostarczanie na rynek reklamowy coraz szerszej gamy upominków podążających za aktualnymi trendami branżowymi, wyróżniających się jakością wykonania i funkcjonalnością. Stąd m.in. ciągły rozwój Maurco Conti exclusive collection oraz nowej linii produktowej Air Gifts, do której ostatnio dołączyły power banki. Współpraca z marką MOLESKINE jest kolejnym krokiem w tym kierunku. Staramy się również promować troskę o środowisko naturalne, wykorzystywanie materiałów z recyklingu i ideę zrównoważonego rozwoju. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama produktów ekologicznych, od długopisów po przyjazną środowisku odzież XD APPAREL – dodaje Anna Jankowska.
Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej rozpocznie się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będzie miało swoją odsłonę w Poznaniu, a 17 września zakończy się w Katowicach.
Dodatkowo, podczas road show przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.
www.axpol.com.pl
www.promoshow.pl
KL