Sony Music Poland i Grupa Ströer po raz kolejny realizują oryginalną kampanię reklamową w warszawskim metrze.
Przez najbliższe tygodnie pasażerowie metra będą mogli poczuć się jak bohaterowie filmu Hitchcocka – stację Centrum opanowały bowiem frunące we wszystkich kierunkach ptaki. Pochodzą one z okładki nowej płyty Davida Gilmoura „Rattle That Lock”, pierwszego od prawie dekady albumu studyjnego wokalisty i gitarzysty Pink Floyd.
Płyta Davida Gilmoura „Rattle That Lock” ukazała się w piątek 18 września w wersji cyfrowej i wersjach fizycznych: na krążku CD, winylu i w boxie CD+DVD/CD+BluRay z dodatkowymi materiałami audio-video i memorabiliami.
Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca miesiąca. Jest to kolejna akcja promocyjna marki Sony realizowana przez Grupę Ströer w warszawskim metrze. Wcześniej marketer promował w podobny sposób m.in. albumy Pharrella Williamsa i Daft Punk. Charakterystyczną okładkę z ptakami wylatującymi z otwartej klatki zaprojektował stworzył Dave Stansbie z The Creative Corporation we współpracy z Aubrey Powell z grupy artystycznej Hipgnosis, odpowiedzialnej za okładki płyt Pink Floyd, Led Zeppelin czy Genesis.
JK