Instytut Cityboard Media zaprasza na seminarium „Trendy w marketingu i reklamie. Nowe technologie i ich wykorzystanie w komunikacji z klientem”.
To już kolejne spotkanie pod patronatem Instytutu Cityboard Media, który prezentuje i analizuje zjawiska oraz narzędzia, które kształtują współczesny marketing. Na spotkaniu w Warszawie spojrzymy na zmieniającą się wokół nas rzeczywistość konsumentów i rynku z perspektywy uznanych ekspertów.
Gościem seminarium będzie Zuzanna Skalska, ceniona badaczka trendów, które analizuje na potrzeby rozwoju firm i szeroko pojętej „innowacji”. „Świadomość zmian” to temat wystąpienia, w którym autorka pokazuje, że to „zmiany” są głównym atrybutem naszych czasów oraz w jakim którym kierunku one nas prowadzą.
Prezentacja Marcina Wojdy, Dyrektora ds. Kluczowych Klientów Cityboard Media pt. „Rewolucja czy ewolucja – nowe technologie w reklamie” wskaże jak świat reklamy wykorzystuje możliwości urządzeń mobilnych, masowy dostęp do Internetu oraz siłę zindywidualizowanego oddziaływania na konsumentów.
Perspektywę, wiedzę oraz doświadczenie praktycznego wykorzystania nowych technologii posiada Tomasz Przybyłowicz z IgnitionOne, który przedstawi „Geofencing mobile – geotargetowanie z dokładnością do 3 metrów”.
W konferencjach Instytutu Cityboard Media zawsze jest uwzględniany aspekt psychologiczny indywidualnych reakcji ludzi na reklamy. O „Wpływie technologii na komunikację interpersonalną” wypowie się dr Paweł Koniak z Uniwersytetu SWPS.
Dla uczestników spotkania – Klientów Cityboard Media: przedstawicieli firm, działów marketingu, osób odpowiedzialnych za komunikację z konsumentami – prezentacje ekspertów to inspiracja do dyskusji i możliwość uzyskania odpowiedzi na konkretne pytania.
Instytut Cityboard Media zaprasza do Centrum Konferencyjnego ZIELNA, Warszawa ul. Zielna 37, 15 października o 10.30.
AGENDA
10.30 – 11.00 – rejestracja Uczestników
11.00 – 11.05 – powitanie Gości – Andrzej Grudziński, Cityboard Media
11.05 – 12.00 – „Świadomość zmian” – Zuzanna Skalska, 360Inspiration
12.00 – 12.15 – przerwa kawowa
12.15 – 12.55 – „Rewolucja czy ewolucja – nowe technologie w reklamie” – Marcin Wojda, Cityboard Media
12.55 – 13.00 – przerwa kawowa
13.00 – „Geofencing mobile – geotargetowanie z dokładnością do 3 metrów” – Tomasz Przybyłowicz, IgnitionOne
13.45 – 14.45 – „Wpływ technologii na komunikację interpersonalną” – dr Paweł Koniak, Uniwersytet SWPS
14.45 – Lunch
Źródło: www.cityboardmedia.pl
JK