Marketing MIX Piękno i moc – kampania i konkurs z ultrabookami ASUS ZenBook

Piękno i moc – kampania i konkurs z ultrabookami ASUS ZenBook

25
0

12 października ruszyła wspólna kampania firmy ASUS oraz portalu internetowego Onet.pl, promująca wydajne i piękne ultrabooki z linii ASUS ZenBook. Całej akcji będzie towarzyszył konkurs mający poruszyć artystyczną kreatywność użytkowników, którego ambasadorami zostali wokalistka Natalia Przybysz, projektantka Natalia Skrzypska, Rafał Madajczak z ASZDziennika oraz reżyser Bartek Kulas.

Jak informuje producent, ultrabooki ASUS ZenBook łączą w sobie wydajność, ergonomię i styl, dzięki czemu są idealnym narzędziem pracy w dobie ciągłej mobilności. Piękno i moc zamknięte w smukłej obudowie to ich znak rozpoznawczy. W rozpoczynającej się kampanii zalety serii ZenBook przedstawi czworo ambasadorów, których łączy nie tylko kreatywność, pasja ale także praca w ciągłym ruchu.

W gronie ambasadorów znaleźli się: twórca alternatywnej rzeczywistości ASZDziennika Rafał Madajczak, ceniona piosenkarka Natalia Przybysz, projektantka Kazaar Natalia Skrzypska oraz reżyser, scenarzysta i animator Bartek Kulas. Każdy z wyżej wymienionych, zainspirowanymi zaletami poszczególnych modeli ultrabooków ZenBook przygotował wyjątkowe zadanie konkursowe. Podejmując się wyzwania rzuconego przez poszczególnych ambasadorów, uczestnicy konkursu staną przed możliwością zdobycia atrakcyjnych nagród – ultrabooka ASUS ZenBook UX305, smartfona ASUS ZenFone 2, gamingowych słuchawek oraz kodów VOD.

Jako pierwszy, swoje wyzwanie rzuci Rafał Madajczak, twórca popularnego serwisu newsowego ASZDziennik. Zadanie będzie proste – wystarczy rozbawić ambasadora, wykazując się swoimi umiejętnościami tworzenia internetowych memów. W pierwszym konkursie można wziąć udział od 12 do 25 października. W późniejszym czasie uczestnicy będą mogli podjąć kolejne wyzwania, stawiane przez pozostałych ambasadorów kampanii: Natalię Przybysz, Natalię Skrzypską oraz Bartka Kulasa. W każdym z nich, będzie trzeba wykazać się wyobraźnią, pomysłowością i zmysłem artystycznym – podobnie jak ambasadorowie kampanii na co dzień.

Najnowsza kampania ASUS i Onet.pl przybliżają zalety ultrabooków ASUS ZenBook UX303, UX305, UX501 PRO. Aby wziąć udział w konkursach i zmierzyć się z zadaniami ambasadorów, wystarczy dokonać zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej www.asus.onet.pl, gdzie znajdują się także sylwetki ambasadorów, informacje na temat komputerów ZenBook oraz galeria zgłoszonych prac.

Kampania wraz z konkursami potrwają do 7 grudnia.

JK