W październiku firma BIGFORMAT.tv uruchomiła w centrum stolicy nową sieć digital signage. Tworzą ją 22 nowoczesne, 40-calowe ekrany LCD, zlokalizowane w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie. UNDERBOARD umożliwia prowadzenie dynamicznej kampanii reklamowej oraz zarządzanie emisją kreacji w czasie rzeczywistym.
UNDERBOARD to 22 nowoczesne ekrany LCD Full HD umiejscowione w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie. Położenie u zbiegu głównych ciągów komunikacyjnych stolicy (Al. Jerozolimskie, Al. Jana Pawła II i ul. Chałubińskiego), w miejscu, gdzie przecinają się drogi podróżnych korzystających z komunikacji tramwajowej, autobusowej i kolejowej to najważniejsza zaleta nowej sieci. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się wiele popularnych lokalizacji: Hotel Marriott, centrum biurowe Orco Tower, Pałac Kultury i Nauki oraz galeria handlowa Złote Tarasy. Wg badań przeprowadzonych przez firmę PraczTEAM, specjalizującą się w prognozowaniu i analizie ruchu, z przejść podziemnych pod Dworcem Centralnym korzysta 135 000 osób dziennie.
– Doskonała lokalizacja, jaką jest jedno z najczęściej uczęszczanych miejsc stolicy, gdzie krzyżują się drogi wielu tysięcy osób korzystających każdego dnia z komunikacji kolejowej, autobusowej i tramwajowej, to świetne miejsce na dotarcie z komunikatem zarówno do mieszkańców Warszawy, jak i osób będących tu przejazdem. Ogromna widownia oraz nieograniczony potencjał ekranów LCD dają bardzo efektywne połączenie. To niewątpliwa przewaga naszej nowej sieci – mówi Czarek Sochacki, Client Service Director w BIGFORMAT.tv.
Nośniki UNDERBOARD, poza atrakcyjną lokalizacją, charakteryzują się też bardzo dobrą ekspozycją. Umiejscowione nad głowami przechodniów i skierowane prostopadle do ich wzroku są zawsze dobrze widoczne. Emisja reklam na ekranach jest zarządzana on-line w czasie rzeczywistym. Umożliwia to optymalizację kreacji w zależności od okoliczności takich jak pogoda, pora dnia czy bieżące wydarzenia oraz integrację z innymi mediami, jak social media, mobile czy strony internetowe.
JK