Logo

Event MIX

MARKETING TO MILLENNIALS – Trendy, zachowania, komunikacja z Pokoleniem Milenium

Forum MARKETING TO MILLENNIALS – Dogonić nieuchwytnych! Trendy, zachowania, komunikacja z Pokoleniem Milenium odbędzie się 24-25 lutego 2016 w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriott.

O FORUM

Zgodnie z najnowszymi badaniami, przedstawiciele Millenials w Polsce liczą obecnie 11 mln, za 10 lat będą stanowić 80% zatrudnionych, tworząc potężną siłę ekonomiczną, przyszłość rynku konsumenckiego i jednocześnie ogromne wyzwanie dla biznesu.

Wydarzenie jest jedynym w Polsce spotkaniem dyrektorów marketingu w pełni poświęconym specyfice tego wymagającego targetu oraz optymalnym sposobom dotarcia i komunikacji z jego przedstawicielami..

CEL

Celem spotkania jest ‘wzięcie pod lupę’ pierwszego pokolenia sieci – dzisiejszych 20- i 30-latków, zderzenie z serią mitów na ich temat i wypracowanie optymalnych sposobów dotarcia oraz podniesienie efektywności komunikacji z tą grupą.

Doświadczenia szefów marek, m.in.: H&M, Empik, Samsung, Unilever, Adidas, Carlsberg, ING Bank Śląski, Zalando, Virgin Mobile, będą podstawą do dyskusji i inspiracją do właściwego dopasowania języka emocji i treści a także doboru kanałów, szczególnych uwzględnieniem mediów cyfrowych. Nie zabraknie przykładów alternatywnych sposobów dotarcia.

FORMUŁA

Dzięki wspólnej wymianie doświadczeń uczestnicy będą mogli wynieść jak najwięcej, stąd obok prezentacji doświadczeń związanych z komunikacją wiodących marek, organizator kładzie duży nacisk na interakcję i wspólne dyskusje.

W ramach inspiracji i uzyskania pogłębionych insightów obok dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za komunikację marketingową, w spotkaniu udział wezmą także psychologowie i badacze rynku oraz sami przedstawiciele pokolenia Millenials, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami.

OOH magazine jest partnerem konferencji.

www.milenialsi.com 

MO