Logo

Event MIX

Belvedere Catering by Design z nową identyfikacją wizerunkową

W nowym roku Belvedere Catering by Design wprowadza zmienioną identyfikację wizerunkową marki. Rebranding jest efektem zmian zachodzących zarówno wewnątrz firmy, jak i w ramach oferowanych produktów usługowych Belvedere.

Belvedere Catering by Design – marka wchodząca w skład grupy Belvedere (Belvedere Gourmet Group), będącej również właścicielem prestiżowej warszawskiej restauracji w Łazienkach Królewskich – od ponad 20 lat zajmuje pozycję lidera na rynku usług cateringowych w Polsce. Kojarzony jest przede wszystkim z niezawodnym serwisem, wysoką jakością i prestiżem. Od początku istnienia Belvedere Catering by Design wyznaczał standardy na rynku usług cateringowych. Podążając za najnowszymi trendami, wprowadza innowacje, których efektem są zmiany w oferowanych produktach usługach i sposobie ich komunikacji.

Celem wdrożenia nowej identyfikacji było stworzenie wizerunku marki o efektywnym i klarownym przekazie. Zachowany został klasyczny styl logotypu, który przez lata funkcjonowania na rynku stał się synonimem wysokiej jakości. Główne elementy, które uległy zmianie, to sygnet – z symbolu korony zmienił się na czapkę kucharską – podkreślając wartość marki, jaką jest SMAK. Przypis „Catering by Design” z czcionki „pisanej” zmienił się w „drukowaną”, wzmacniając tym przekaz definiujący swoje przeznaczenie, funkcję. Charakterystyczną częścią nowego brandingu są kolorowe „mazy” nadające marce dynamizm, energię. Nowe logo Belvedere Catering by Design zawiera wszystko co najważniejsze: historię, renomę, styl i nawiązanie do miejsca, z którego się wywodzi, oraz obietnicę ciągłego dostarczania korzyści dla swoich odbiorców – gwarancję najwyższej jakości usług.

Wraz z nową identyfikacją uruchomiona została również nowa strona internetowa – przejrzysta i czytelna, która w prosty sposób oprowadza Klienta, pokazując możliwości marki Belvedere Catering by Design.

www.cateringbydesign.pl

Źródło: MeetingPlanner

JK