Logo

Event MIX

Blisko 100 000 kibiców w strefach kibica agencji Allegro

Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową aranżację i obsługę PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF EURO 2016 oraz prowadzenie działań komunikacyjnych. Przez dwa tygodnie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn, blisko 100 000 fanów piłki ręcznej odwiedziło PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalne Strefy Kibica EHF EURO 2016 w Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu. 

Realizacja projektu to kilka tygodni przygotowań organizacyjnych, kreacyjnych i logistycznych, a także intensywna komunikacja oraz obsługa PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica. Strefy znajdowały się w 4 różnych miastach od 15 do 31 stycznia br., a każda z nich mogła pomieścić 900 osób, które na wielkim telebimie oglądały spotkania EHF EURO 2016. Atrakcje w strefach zostały zaplanowane przez agencję w taki sposób, żeby każdy mógł poczuć się, jak zawodnik biorący udział w prawdziwym meczu piłki ręcznej.

[galeria=”1″]

Działania komunikacyjne wokół PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF EURO 2016 skupiły się na media relations, social media i komunikacji zewnętrznej. Dużą popularnością cieszyła się aplikacja „Quiz Piłka Ręczna 2016” oraz możliwość uzupełnienia swojego zdjęcia profilowego na Facebooku o biało-czerwoną flagę. Internauci opublikowali ponad 1000 postów z #niechwygraPolska. Zebrali w ten sposób potrzebną liczbę hashtagów, żeby zbudować specjalny puchar, który zostanie przekazany reprezentantom Polski.

***

Agencja Allegro, od 1992 roku obsługuje polskie oraz międzynarodowe przedsiębiorstwa i organizacje w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej, specjalizując się w event marketingu. Allegro należy do Klubu Agencji Eventowych przy SKM SAR.

JK