Logo

Event MIX

Marka Zippo® powraca, by podbić polski rynek

Kultowa amerykańska marka wznawia bezpośrednią dystrybucję swoich słynnych zapalniczek i akcesoriów w Polsce.

Firma Zippo, znana na całym świecie jako producent kultowych wiatroodpornych zapalniczek, z przyjemnością ogłasza, że wznawia bezpośrednią dystrybucję swoich produktów w Polsce. Mając na uwadze dobro klienta, Zippo powraca do Polski z niezwykłym, nowym modelem wiatroodpornej zapalniczki i bogatą gamą produktów lifestylowych i do stosowania na zewnątrz, w tym ogrzewacze do rąk i zapalarki do świec. Zippo działa już na rynkach w ponad 160 państwach na całym świecie i z przyjemnością powraca z rozszerzoną ofertą na polski rynek.

Marka powraca z większą, lepszą kolekcją zapalniczek wiatroodpornych i nadal tworzy nowe produkty. Polscy klienci będą mogli wybrać swój model ze zróżnicowanej gamy produktów prezentowanych w dwóch katalogach; General z klasycznymi modelami i Premium z produktami bardziej ekskluzywnymi i wysokiej jakości. Ponadto, Zippo będzie wprowadzać nowe, innowacyjne kolekcje dwa razy w roku, w tym unikatowe modele nawiązujące do polskiej kultury, bardziej atrakcyjne dla polskich konsumentów.

– Zippo i Polskę łączą wieloletnie relacje. W okresie sprzed demokracji marka ta postrzegana była jako ikona zachodniego stylu, tak jak dżinsy i Coca-Cola. Ten krok pozwoli nam zbliżyć się do naszych klientów z ofertą niezwykłej gamy produktów i modeli, które przemówią zarówno do nowych klientów jak i wieloletnich fanów marki Zippo – mówi Manager ds. Zarządzania Marką, Brent Tyler.

17 lutego w Warszawie na Mysiej 3 odbył sie event prasowy: Zippo powraca. Podczas spotkania, które prowadził Marcin Meller, Zippo ogłosiło wznowienie bezpośredniej dystrybucji swoich produktów.  W spotkaniu wzięli udział dziennikarze, a także przedstawiciele marki Zippo: Brent Tyler Global Brand Manager, Richard Finlow Senior Vice President, Global Sales, Guido Heuvelmann Managing Director, Zippo GMBH​.

 [galeria=”1″]

W trakcie swojej ponad 80-letniej historii, Zippo zyskała grono wpływowych i oddanych sympatyków. Marka, pojawiająca się regularnie w filmach na całym świecie, wychodzi poza korzyści funkcjonalne, stając się ikoną kultury. Zapalniczki Zippo wykorzystywane były jako rekwizyty w pierwszoplanowych rolach w wielu znanych polskich filmach i serialach telewizyjnych, jak również w teledyskach. Produkty Zippo pojawiły się między innymi w filmach „Aftermath”, „1920 Bitwa Warszawska” i „Pora Roku”; w serialach telewizyjnych „39 i pół” i „Wataha”; w teledyskach polskich artystów, w tym w kultowym utworze „Niepokonani” zespołu Perfekt.

Unikalny design, datowanie, przystępna cena i bogata historia zapalniczek Zippo sprawiają, że są one idealnym egzemplarzem kolekcjonerskim. Liczba kolekcjonerów i miłośników zapalniczek Zippo rośnie każdego dnia. Szacuje się, że tylko w Stanach Zjednoczonych jest około 4 milionów kolekcjonerów wiatroodpornych zapalniczek Zippo, a na całym świecie jest 11 oficjalnych klubów kolekcjonerskich.

– Zapalniczki ZIPPO to prawdziwe ikony. Bardzo się cieszę, że będą one szeroko dystrybuowane w Polsce. Mam już nawet wybrane kilka egzemplarzy z najnowszej oferty, które koniecznie muszę dołączyć do swojej kolekcji. Te kultowe zapalniczki to wyznacznik stylu, dlatego dostęp do bogatej oferty to bardzo dobra wiadomość dla polskich klientów i lokalnych kolekcjonerów – podkreśla Piotr, kolekcjoner z 15-letnim stażem.

Produkty Zippo sprzedawane są w wielu sklepach stacjonarnych. Marka uruchamia również nowy sklep online, zapewniając tym samym większe możliwości zakupu produktów firmy w Polsce.

www.zippo.pl

JK