12 marca br. do Warszawy przyjechała niezwykła, multimedialna instalacja OPEN A DOOR TO ISRAEL. Przez 10 dni w Soho Factory zwiedzający mogli poznać pełne oblicze Izraela, pokazujące jego przełomowe rozwiązania technologiczne i tętniące życiem społeczeństwo. Makata Creative Group wsparła Ambasadę Izraela w Warszawie w realizacji tego przedsięwzięcia.
Multimedialna instalacja OPEN A DOOR TO ISRAEL przedstawiała dziedzictwo Izraela w nowatorski i niespotykany dotąd sposób. Składała się z dwóch części: interaktywnych drzwi oraz multimedialnego show. Pierwsza część ekspozycji skonstruowana była z dziewięciu ogromnych ekranów, zamkniętych w interaktywnych drzwiach. Druga część to show z udziałem robota wyposażonego w pneumatyczne ramię, który prezentował gościom ten tętniący życiem, nasycony kolorami, twórczy i ekscytujący kraj Bliskiego Wschodu.
Makata wsparła organizatorów wystawy w realizacji wydarzenia zarówno w zakresie organizacyjnym, jak i obsługi technicznej. Ponadto odpowiadała za produkcję serii eventów dla Ambasady, mających na celu promocję wystawy. Wśród nich: konferencji prasowej dla przedstawicieli mediów, oficjalnej premiery dla wysokiej rangi urzędników i gości VIP, jak również konferencji branżowej dla firm z rynku produktów rolnych, współpracujących z Ambasadą. Makata wsparła też organizację seminarium poświęconego innowacyjności, którego gośćmi specjalnymi byli Denes Ban z OurCrowd oraz Monika Rozalska z CREATE TLV.
W działania promocyjne wokół wydarzenia osobiście zaangażowała się Anna Azari, Ambasador Izraela w Polsce. Patronat nad ekspozycją objął Urząd m.st. Warszawy.
– To nasza kolejna realizacja dla Ambasady Izraela w Warszawie, która jest dla nas wyrazem zaufania ze strony Klienta i jego zadowolenia z naszej pracy. Cieszy nas ten fakt, tym bardziej, że za każdym razem mamy przyjemność współtworzyć coś naprawdę wyjątkowego – komentuje Jacek Żerdziński, szef działu eventowego w Makacie.
[galeria=”1″]
JK