16 maja 2016 w Centrum Konferencyjnym Muranów w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Tematy wiodące: #Inspiracje #Innowacje #Design #Przyszłość #Kreatywność #Technologia #Procesy
Projekty, które niedawno wydawałyby się nam mrzonkami, potrafią całkowicie zmienić zasady rządzące potężnymi, ukształtowanymi przez dziesięciolecia rynkami. Powstawały i podbijały rynek w bezprecedensowym tempie odnosząc od razu najbardziej spektakularne sukcesy. Śledzimy je zazdrośnie, marząc po cichu, że podobnie przebojowy projekt pojawi się w naszym kraju i podbije świat. Jednocześnie widzimy jak firmy boją się ryzyka podejmowania odważnych decyzji, inwestowania w nowe czy niepewne rozwiązania. Widzimy jak trudno „zarządzać” wizją, pasją, zmianą, innowacją, bo trudno z góry przewidzieć efekty takich decyzji – mogących prowadzić do wielkiego sukcesu, ale obarczonych też możliwością biznesowej porażki. Zapraszamy do posłuchania tych, którzy potrafią, którym się udało, którzy odnieśli sukces.
INNOVATION AD #DAY 2016 to konferencja, podczas której odważni ludzie, wizjonerzy, pasjonaci, opowiedzą o ciekawych zjawiskach, swoich projektach, doświadczeniach i przede wszystkim o tym, jak zmieniają zastaną rzeczywistość, wykorzystują szanse.
Podczas konferencji wystąpią m.in.:
Od ubiegłego roku częścią INNOVATION AD #Day jest prezentacja najciekawszych startupów wyłonionych w programie #BESTSTARTUP. Na dużej scenie zaprezentuje się wybrane TOP5, przyznana zostanie nagroda główna – wyjazd na Lions Innovation oraz nagroda publiczności. Pozostałe 15 startupów zaprezentuje się na małej scenie startupowej. Partnerem strategicznym programu jest Grey Group Poland.
http://innovationad.pl/konferencja/o-projekcie/
KL