Logo

Event MIX

INNOVATION AD #DAY 2016

16 maja 2016 w Centrum Konferencyjnym Muranów w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Tematy wiodące: #Inspiracje #Innowacje #Design #Przyszłość #Kreatywność #Technologia #Procesy

Projekty, które niedawno wydawałyby się nam mrzonkami, potrafią całkowicie zmienić zasady rządzące potężnymi, ukształtowanymi przez dziesięciolecia rynkami. Powstawały i podbijały rynek w bezprecedensowym tempie odnosząc od razu najbardziej spektakularne sukcesy. Śledzimy je zazdrośnie, marząc po cichu, że podobnie przebojowy projekt pojawi się w naszym kraju i podbije świat. Jednocześnie widzimy jak firmy boją się ryzyka podejmowania odważnych decyzji, inwestowania w nowe czy niepewne rozwiązania. Widzimy jak trudno „zarządzać” wizją, pasją, zmianą, innowacją, bo trudno z góry przewidzieć efekty takich decyzji – mogących prowadzić do wielkiego sukcesu, ale obarczonych też możliwością biznesowej porażki. Zapraszamy do posłuchania tych, którzy potrafią, którym się udało, którzy odnieśli sukces.

INNOVATION AD #DAY 2016 to konferencja, podczas której odważni ludzie, wizjonerzy, pasjonaci, opowiedzą o ciekawych zjawiskach, swoich projektach, doświadczeniach i przede wszystkim o tym, jak zmieniają zastaną rzeczywistość, wykorzystują szanse.

Podczas konferencji wystąpią m.in.:

  • Mark Adams, Senior Vice President and Head of Innovation, VICE – uznany przez brytyjskie i światowe media “The Silicon 60 Global Tech Entrepreneurs”, “The Evening Standard Most Influential Londoners”, “The Sunday Times top 500 People in Britain” i “The Debretts Top 10 digital list”.
  • Morten Friis-Olivarius, CSO, CINC and Mindsettr – ekspert w dziedzinie badań nad kreatywnością.
  • Shepherd Laughlin, Director of Trend Forecasting, J. Walter Thompson Worldwide – zajmuje sie wyszukiwaniem i analizowaniem trendów od marketingu przesz kulturę, technologię, podróże, modę, jedzienie, retail, zdrowie.
  • Andre Matarazzo, Global Creative Leader & Partner, Flag. The Creative Disruption – stworzył m.in. agencję Gringo, którą nazwano jedną ze 100 najbardziej kreatywnych agencji digital na świecie. Wiele lat spędził na odkrywaniu różnych kultur na całym świecie.
  • Marcin Penconek, Vice President, Innovation Practice Nielsen Europe – współautor europejskiej edycji raportu Nielsen Breakthrough Innovation.
  • Peter Smart, Director, UX and Strategy, Fantasy (Fi) – ekspert w dziedzinie „user-centred design”, pracuje z z firmami z listy Fortune 500, startupami i rządami, projektując dla nich pionierskie produkty i usługi.
  • Dominic Wilcox, Independent Artist/Designer – wynalazca, artysta i projektant, tworzy innowacyjnych i inspirującej obiekty i produkty łączące sztukę, design, rzemiosło i technologię.

Od ubiegłego roku częścią INNOVATION AD #Day jest prezentacja najciekawszych startupów wyłonionych w programie #BESTSTARTUP. Na dużej scenie zaprezentuje się wybrane TOP5, przyznana zostanie nagroda główna – wyjazd na Lions Innovation oraz nagroda publiczności. Pozostałe 15 startupów zaprezentuje się na małej scenie startupowej. Partnerem strategicznym programu jest Grey Group Poland.

http://innovationad.pl/konferencja/o-projekcie/

KL