Event MIX O personal art brandingu w Studiu Bank

O personal art brandingu w Studiu Bank

69
0

Budowaniu marki osobistej także z wykorzystaniem narzędzi artystycznych poświęcone były warsztaty w ramach Personal Art Branding Day zorganizowanego przez Studio Bank i MeetingPlanner.pl dla marketerów i przedstawicieli branży eventowej.

O narzędziach i trendach w procesie, jakim jest personal branding i art personal branding, mówili zaproszenia przez organizatorów goście.
Paweł Klimiuk, dyrektor komunikacji korporacyjnej, Allegro mówił zarówno o budowani pozycji marki portalu, jak i jego zespołu. Zwrócił uwagę na fakt, jak ważna w procesie budowania marki jest autentyczność i spójność. Dotyczy to zarówno kwestii strategicznych, jak i poszczególnych działań. Zapowiedział także kontynuację opowiadania marki Allegro za pomocą cyklu „Legendy polskie”, nowej interpretacji powszechnie znanych w naszej kulturze podań.
Kwestia autentyczności i naturalności w budowaniu silnej marki osobistej jest także kluczowa zdaniem Anny Szapert, art coacha i psychoterapeutki. Trzymając w ręku złotą sztabkę, przekonywała, że pracę nad tworzeniem swojej marki powinniśmy zacząć od środka, a właściwie od zrozumienie tego, co jest naszą wartością, wewnętrznym bogactwem. Storytelling, improwizacja, design thinking czy inne trendy w komunikacji pomogą nam tylko wtedy, kiedy nasz przekaz będzie się zgadzał z tym, co w nas prawdziwe.
Szymon Kobusiński, fotograf i twórca Studia Bank, opowiadając o różnych możliwościach wykorzystania obrazu – w postaci zdjęć, wideo portretów czy tzw. cinemagraphów – także nawiązywał do autentyczności, zarówno tej osobistej, jak i wynikającej ze spójności z reprezentowaną dziedziną działalności czy marką. Uczestnicy mogli zobaczyć, jak portrety ludzi ze różnych światów od prawniczego po artystyczny budują ich markę osobistą.
Lena Mitkova, dyrektor kreatywna agencji Leniva, zaproponowała, żeby myśleć o sobie jak o projekcie i strategicznie podejść do tego, co ja – marka komunikuję, do kogo, w jakiej sytuacji i przede wszystkim po co? W tym całym procesie bardzo ważne są narzędzia, którymi się posługujemy, jak nasz znak graficzny, wizytówka, strona internetowa, to jak używamy social mediów. Dlatego tak ważne jest świadome i profesjonalne kreowanie tych działań. Bazujące oczywiście na autentyczności.

Podczas Personal Art Branding Day goście spotkania mogli obejrzeć prace Szymona Kobusińskiego – zdjęcia, wideo i cinemagraphy – portretujące laureatów i jurorów trzech edycji konkursu MP Power Awards.
Catering nawiązujący formą do tematyki spotkania i klimatu miejsca przygotowały Aleje3 Catering i Well & Done. Za technikę, multimedia oraz animacje zdjęć na ścianach Studia Bank odpowiadała Pro4Media.

Warsztaty Personal Art Branding Day odbyły się 5 kwietnia.

Źródło: MeetingPlanner.pl

JK